Gå til innhold

Symtomtråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen har lyst å dele tegn og symtomer med andre;

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulper

Melkehvit utflod

Stikninger i livmor-området

Skrevet

Ømme bryster og brystvorter. Brystene føles også tunge.

melkehvit utflod.

Dragninger i livmorbånda - spesielt på nettene

Tisser ofte

Kviser

menssmerter nederst i rygg og mage

Testet positivt i dag :-)

Skrevet

1uke før ikm fikk jeg murringer eller noe i nedre del av magen og i rygg.

Litt svimmel

Tester om noen dager

Skrevet

Da kan jeg tilføre at jeg har fått tunge bryster med såre brystvorter. I tillegg drømte jeg SVÆRT livaktig i natt....var en skummel drøm, noe som var ekkelt siden min kjære er borte på en lengre jobbreise!

Skrevet

kveldstrøtt, ømme pupper, kvalm, oppblåst, lukter masse rart og mye lukter ikke godt, murringer osv i underlivet. mild halsbrann på kveldene. bruker bli litt "gravid" før mensen men ikke på denne måten. testene er ikke positive og jeg er bare 2 dager over IKM så mensen er nok bare forsinket.

Skrevet

Hadde mensen som vanlig, pga jeg tok p-piller, men hadde brun utflod noen dager før mensen. Etter mensen fikk jeg fett hud, småkviser på fjeset og skuldrene og ømme bryst, men tenkte ikke noe over det. Et par dager senere fikk jeg hodepine. Disse var daglige, fra jeg stod opp til jeg gikk og la meg, i ca 2 uker. Var også voldsomt oppblåst. Hadde mer utflod enn vanlig og ble forkjølet og ved ca 6 uker ble jeg plutselig kvalm en morgen og det var da jeg plutselig kom til å tenke på at symptomene kunne skyldes graviditet.

Jeg tok en test, og ville da vært 6+2, men den var negativ. Dro da til legen ved 7 uker og hun fortalte meg at det sikkert bare var p-pillene, men sjekket blodtrykket mitt og det var høyere enn normalt. 138/83 istedenfor 120/75 som det alltid har vært før, men neida det var normalt det. Hun ville jeg skulle komme tilbake om en uke (ved 8 uker) for en blodprøve dersom symptomene ikke ga seg.

Sluttet å ta p-pillene, hadde kun 5 piller igjen på brettet men fikk bare bittelitt spotting, ikke noe blødning. Så her sitter jeg da, midt i uke 7 og aner ikke om jeg er gravid eller ikke, men har alle symptomene til tross for at jeg ikke tar p-piller lenger. Har også fått litt stikninger den siste uka.

Vil ikke ta en ny urintest for jeg stoler ikke på dem. Forrige gang jeg var gravid tok jeg en test ved 6 uker og den var veldig veldig svakt positiv, før jeg mistet dagen etter. Så jeg produserer tydeligvis lite hormoner, så jeg stoler kun på blodprøve.

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar alle.

I dag er det 5 uker siden forje mens og jeg blir litt gal av å vente. Har ikke fått positive tester.

-har hatt mensmurringer i mage og rygg

-stikkende og ømme pupper( ikke hele tiden)

- svimmel

-brun spotting på ikm som varte i en dag

- nå kjenner jeg bare litt svake murringer

Skrevet

mine symptomer :

ømme og såre bryster

kviser på steder jeg trudde var umulig :)

trøtt

mensemurringer og vondt i korsrygg

spotting som varte 1 dag , ikm skjærtorsdag

melkehvitutflod

1 svak , svak strek på g-test i dag.

tar en ny i morgen , veldig spent nå !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...