Gå til innhold

rar mens .. :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet att enda setter å finna ut om man e gravid eller ikke er å ta en test..Vi har prøvd å bli gravid i 11 år jag å maken utan å lykkes...

MEN det ska tydligen ikke vara noen umulighet för oss heller å få det till på "vanlig måte" (har hatt 3 neg ICSI forsök, å ska till Danmark till hösten på vårt 4e..)

SÅ det jag har börjat lurt litt på no då..

Jag har börjat målt egglossning sen desember, fann då ut att jag har senere egglossing en antatt på min korte syklus..(25 dager syklus å 6 dager mens, som en klocke..)har el på dag 13 &14 ikke 10-11 som tidliger sagt..nåja...

Jag hadde el i januar..fick en mens i feb..ingen el i feb (eller så hadde jag den tidligere en jag testet (begynte då på dag 11 å teste) ..nu 2 mars var jag igjenom en operasjon å ¨för första gången så tenkte jag ..nej jag gidd ikke å teste, det er bara vekk-kasta penger.. (gudarna ska veta hur många tusener jag slengt vekk på det i löpet av dessa 11 år..) så jag tog operasjonen..

den 6mars (lördag) börjar jag spotta på kvällen.. fick som en vanlig mens men litt mindre å ikke så "aggresiv" som jag brukar på på söndagen å måndagen.. tisdagen slutade jag å bløda, bara spottade jag brunt (noe jag aldrig gör) så var mensen slut..

Å nu sitter jag här då.. sliter mitt hår å funderar å tenker...Kan vi ha varit så heldige å fått det till sjelv..för som sagt det er ju ikke noen umulighet...

MEN har jag kunnat skada det med narkosen/morfin/lokalbedövning/smertstillande...

Vet inte varför jag skriver detta.. måtte bara lufta lite tankar med "noen" som gidd å lyssna...tyvärr så er det inte många kvar i min närhet som orkar "höra" på mig å mina funderingar etter 11 år :-(

Ska teste på fredag uavsett..Tack för att dere orkadde "lyssna" på mig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff får så vondt av dere som har prøvd sååååååå lenge....... Kan desverre ikke svare på om medisinene kan ha skadet det eventuelle fosteret, men jeg har veldig lyst å ønske deg masse masse lykke til, og håper dere får spire av dere selv før icsi i Danmark!

Lykke til med testen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...