Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Legetime bestilt neste tirsdag! Har gruet meg litt, men bestemte meg for at NÅ er tiden inne i stad.. Spurte hva de gjorde i forhold til ufrivillig barnløshet, og sekretæren svarte at de har noen skjemaer jeg må fylle ut med tanke på utredning.. Noen som vet hva slags skjemaer det er snakk om? Stolt av meg selv! Vet ting tar tid i helsevesenet, men nå tror og håper jeg at vi får hjelp til å få babyen vår snart... Positive tanker!
lykkeliten1 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Så tøff du er! Har dere førskt lenge eller? Jeg har ennå ikke turt å bestille time og vi har prøvd i snart et og et halv år. Du, jeg aner ikke hva de skjemaene er, så det kan jeg ikke hjelpe deg med desverre. Ville bare si at du var tøff som har bestilt time og håper jeg også skal få mot til å gjøre det.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2010 Tusen takk for det, lykkeliten! Anbefaler deg å gjøre det samme, føles faktisk som vi er et pittelite skritt nærmere det store ønske vårt.. Vi har prøvd i 1 år og 4 mndr uten noe resultat nå! Hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid.... Lykke til, lykkeliten, prøv å tenke på at du kommer "litt nærmere" ved å ta den telefonen.. Jeg sender deg gode tanker iallefall! Takk for hyggelig svar
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2010 Da ble sambo så inspirert at han bestilte time på Riksen 29.03.. sædprøve... Sommerfugler i magen nå!!
lykkeliten1 Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 :-) Så bra at sambo ble inspirert da. Håper de svømmer bra da! Det gjør de helt sikkert. Jeg har mest tro på at det bare tar tid, rett og slett. Jeg tenker at jeg kanskje har blitt litt inspirert av deg. Jeg har TR nå, når vil du tro det er best å gå til legeundersøkelse da? sånn iforhold til TR, EL osv? Takk for lykkeønskningene!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2010 Jeg er ikke sikker på når det passer best, men for meg så føles det mest riktig å ta det mellom tr og el.. Så det gjør jeg! Er der rett før el regner jeg med Det er jo en lang prosess man skal igjennom nå, så jeg tenker at det er bedre å starte og ha starta liksom.. FANTASTISK hvis jeg har inspirert deg litt da, isåfall sender jeg masse mer inspirasjon din vei nå! ) Hold meg oppdatert da..
Carina har to små gull Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Men så flott da Happy ツSikkert veldig godt å komme igang med utredningen når man har prøvd såppass lenge. Ønsker dere masse lykke til Stor klem
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2010 Tusen tusen takk, Carina81! Tror det blir veldig godt, spennende og litt skummelt å virkelig starte utredningen.. Sender mange lykkeønsker tilbake! Har troen på at vi "gamle traverne" kommer over på 1.tri kjempesnart.. Klemklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå