Gå til innhold

Litt bekymret...?

Lie79*har blitt mamma*

Anbefalte innlegg

I følge terminkalkulatoren skal jeg være 5+3 i dag. Tok en CB test med ukeindikator i dag, men den viste bare Gravid 2-3 uker. Burde det ikke stått Gravid 3+ nå?

Tok en CB test forrige uke også når jeg skulle være 4+2 og den viste da Gravid 2-3, noe som ifølge mine beregniger var riktig.

Noen som har opplevd det samme? Burde jeg være bekymret nå?

Har time på diabetes poliklinikk på Riksen i morgen og har da fått rekvisisjon til ny Hcg bl.prøve. Skal både til jordmor og gynekolog i følge innkallelsen. Men er vel tidlig å se noe på Ul nå uansett?

Fortsetter under...

hei kjære deg:)

hcg stiger litt i rykk og napp har jeg erfart ihvertfall...jeg har målt min 4 ganger og forskjellig stigning hver gang...så ville ikke tatt veldig på vei pga den testen...hadde kjempe høyt første måling...95% stigning andre gangen 101% tredje gangen og 94% siste gangen...alt er nok bra skal du se:)

men godt du får vite i morgen uansett:) lykke til!!

Tusen takk for svar tøysekroppen:o)

En blodprøve en nok mye mer korrekt ja, og når den kan variere litt, så kan vel ihvertfall nivået av hcg i urinen gjøre det. La forresten merke til at jeg hadde ganske lys urin når jeg testet, så får håpe det er derfor.

Skal bli godt å få vite sikkert i morgen:o)

Du skal vel på Ul i dag? Ønsker deg masse lykke til og håper du får se en spire med bankende hjerte og at du da endelig kan få litt ro i sjelen:o)

kan gdt være urinen var litt utvannet også jeg...var det morgenurin eller?

ja ul på meg idag....dommens dag...skrekk og gru...men håper jvi får se ett hjerte slå som det skal og at roen kan senke seg litt....

xxxxxxx det eneste i hele verde jeg ønsker meg.....går dette bra skal jeg aldri be om noe mer !!!

hører du det?du der oppe??!!!

Våknet i natt og tok testen da, kanskje 3 timer siden sist jeg tisset? Tisser ofte om dagen...;)

Blir veldig spennende å høre hvordan et har gått på Ul i dag! Jeg har en god magefølelse for deg tøysekroppen, har fått beskjed fra flere at jeg har god intuisjon:o) Masse lykke tilXXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...