Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor mange er det nå som har termin i november? noen fra akershus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får vel rundt midten av november, om alt går bra :) Er egentlig fra ikke så langt unna Akerhus, men har gjort trønder av meg :)

Skrevet

Hei

Har foreløpig regnet ut termin til 19 november! :)

Skrevet

Hei

Menstermin 11. november, men hadde nok en lengre syklus, ut fra når jeg er ganske sikker på at jeg hadde el har jeg nok termin 17. november..

Skrevet

Hei,

jeg har ca 6/7 november. Litt usikkert siden jeg antageligvis har hatt litt sen EL, men ca da. Jeg er fra Oslo.

Skrevet

Jeg har termin ca 8. november. er fra Sørlandet

Skrevet

Jeg har termin 4. November med min første.

Men ikke så nært Akershus :) Heller Vesterålen i Nordland ;)

Skrevet

Hei hei

Jeg er ca 7 uker på vei....og menstermin blir vel ca 10nov....

Så morsomt at det er så mange her som har termin cirka likt....blir morsomt og følge dere... :o)

Skrevet

Hei! Østlending som har gjort stavangerbu av seg her. er ca 7 uker på vei, så har vel termin i begynnelsen av november. :)

Skrevet

Hei CathrinR

Er og i fra Vesterålen, og har termin 1 nov:)

Skrevet

Hei kikki6!

I følge det jeg har regnet ut så har jeg termin 19 nov. Jeg er fra Møre og Romsdal ;)

Skrevet

heija :)

i følge termin kalkulatoren har jeg 15 november,og jeg er fra troms :)

Skrevet

Så morsomt Kattta! Hvor i Vesterålen?

Gøy å se at det er så mange som har termin nesten likt!

Skrevet

Og hvor mange av dere får for dere at dere ikke er gravide allikevel innimellom? ;p Det gjør ihvertfall jeg. Men kjøpte clearblue med ukeindikator idag, og den ble akkurat det den skulle, heldigvis. Dumme hode!

Tolvte uke virker så uendelig langt unna.. :)

Skrevet

Bor rett utenfor Sortland. Kjempe gøy å se at vi er mange som er kommet ca like langt. Hvor bor du henne??

Skrevet

Hehe begynne å bli bra det her, Sortland her og, retning sør :-)

Skrevet

Så gøy da. Hadde jo vært koselig å fulgt hverandre da:) Hvor gamel er du? Dette blir min 2:)

Skrevet

Ja det va jo ikke værst å finne noen fra Sortland her inne :)

Er 18, og dette er den første :)

Skrevet

jeg kjenner dn følelsn,åså plutseli føler jeg meg super gravid,og bli lykkeli for vært symtom.

syns også tolvte uke er så alt for lenge til,er bare i 6 uke selv :/

Skrevet

Har regnet ut at jeg ca har termin rundt 8 november:) . Bor like ved Ski :) blir 20 år!

Skrevet

Nei hadde egentlig ikke regnet med det å finne noen her fra "verdens navle" da.. hehe. Jeg er 29 år. Korsn e formen?

Skrevet

Hehe nei ikje æ heller :)

Sålangt ganske grei form, kjenne det på kvelden at man e heilt ferdig.

Men nu har æ også vært på jobb fra 10-19 denna uka, og det tar på det også. Bortsett fra det lite morgenkvalme og generelt sluppet unna det værste :)

Ka med dæ?

Skrevet

Spør du mæ så høres det ut som om at du har har en fin form.. hehe. Æ føle mæ kvalm fra æ våkne om morran og tel æ sovne på kveldan.. og innimellom 2-3 sove perioder i dagen. Begynte for ca 1,5 uke siden.. så håpe jo at d gjer sæ snart:) E jo litt tungt når man har ei til å ta sæ av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...