Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Her har den vi kjøpte før lillemann ble født gått adundas, så trenger en ny, men hvem skal man velge??? Vil ikke ha med kamera...noen sier super novaen ikke er bra, men den har jeg ganske høyt opp etter hva jeg har lest... Hvem har dere, og er dere fornøyd/ ikke fornøyd og hvorfor?? Takk for råd:-D
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Vi tenkte vi skulle kjøpe supernova, venninna mi har denne og er veldig fornøyd og har også hørt mange andre som har vært fornøyde med den. Men når vi kom i butikken ombestemte vi oss, vi gadd ikke bruke 1300 kr på det og endte opp med en doro til 600,- istedenfor. Vi er fornøyde med den foreløpig, mange kanaler å velge mellom og med naboer kort unna som også har babyer har vi kun fått inn vår egen på den. Det som var viktig for oss når vi kjøpte var at vi kunne ha den ute i vogna, så den kunne ikke gå på strøm. Den vi kjøpte har to foreldreenheter hvor den ene kan stilles inn så den kan være hos babyen, pluss en babyenhet som kun går på strøm, og det er jo greit når vi er inne. Det eneste vi ikke liker helt er at det tar litt lang tid før lyden slår inn når vi bruker den andre foreldreenheten, men vi skal lese bruksanvisninga litt nøyere og sjekke om det er en innstilling vi kan endre på. Alt i alt er vi fornøyde hvertfall
m-mamma Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Vi hadde super nova sist. Var fornøyde, men var så følsom at den tok inn fly på himmelen da han sov ute. Nå har vi kjøpt brukt en prima nova, og er mye mer fornøyd. Akkurat passe følsom, holder ok på batteri også.
lille og lille spire Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Har doro.. skurrer nor grusomt, uten grunn. Slår inn sent etter at poden begynner å grine. Hadde topkom før, mye mer fornøyd med den!!
las chicas Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 hvis jeg skulle kjøpt ny nå ville jeg kjøpt super nova. dette er kun fordi jeg vil at foreldreenheten skal pipe når babyenheten er utenfor dekning eller er uten strøm. dette gjør ikke den fra clas olson eller avent sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå