Gå til innhold

noen som har kjøpt emmaljunga barnevogn på kattys i strømstad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen går turen til strømstad for å kjøpe barnevogn,skal ha en emmaljunga edge duo kombi i fargen brown chess. Lurte på om noen har noe erfaringer med butikken Kattys,som jeg forstår er eneste butikk i strømstad som fører emmalunga? Eller vogna? Hvor mye penger som er å spare?

Er 1. gangs så setter pris på tilbakemeldinger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittei.

Jeg kjøpte den i helgen, mørk blå og med bilsete og adapter til understell. Samme merke alt sammen og kom på ca 8000 norske. Det vil si at vi fikk alt sammen for hva bare barnevognen koster i norge!!

Super service var det også. Men det er ikke alle fargene de har på lager, så jeg anbefaler deg å ringe like før og sjekke ut

Håper du får nytte av dette da

Skrevet

men hva kostet bare vognen?

Skrevet

å det husker jeg ikke nøyaktig. Men bilsetet kostet ca 1800 svenske kr..........og kvitteringen ligger en helt annet sted. Men ring og spør, de hjelper sikkert med info der

Skrevet

Takk for svar:) Jeg har tenkt til å kjøpe bilsete,stelleveske og parasoll i samme fargen. Regner vel egentlig ikke med at de har det på lager,men må en tur til sverige uansett,så tar det som en tur:)

Skrevet

De selger emmaljunga-vogner på babyshop som ligger på veien inn til Strømstad. Stort utvalg og veldig god service der.

Skrevet

Kjøpte svart duo edge der for to helger siden. Fulgte med stelleveske, regntrekk og fottrekk. Gav ca.8100 sek for den. Skulle pumpe dekkene når vi kom hjem, og den ene slangen var sprukket. Sendte de en mail og hun skulle sende ny slange med en gang. Så super service!

Skrevet

Edge koster med dagens kurs 6500 NOK, så vi sparer 1500 kr og da er stelleveske og regntrekk inkl :-)

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra sverige nå,er strålende fornøyd med servicen på Kattis. Og hvor MYE vi fikk for pengene!

Kjøpte emmaljunga edge duo vogn i fargen brown chek,med sportsunderstell,og barnesete til bilen fra emmaljunga. Parasoll til vogna,adapter så man kan sette barnesete rett på vogna om babyen sover i den allerde. Stelleveske fulgte med,samme gjorde myggnett og regntrekk.

Kjøpte også stor ammepute,merinoull-fell,badebalje med sånn til å legge babyen oppi og 4 bodyer.

Alt dette betalte vi 9000 NOK for,noe vi er GODT fornøyd med! Følte vi fikk mye for pengene i forhold til hva vi hadde fått her hjemme!

Vil absolutt anbefale Kattis,de tok seg tid å viste hvordan man satt sammen vogna,forklarte og viste masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...