Gå til innhold

Er dette over og ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte med brunlig utflod i går og i dag har jeg blødd litt brunlig blod. Det murrer litt i magen- men ingenting vondt. Men har en uggen og ekkel følelse av at dette er en begynnende SA.

Har legetime på torsdag men tror ikke jeg orker å gå sånn noen dager til. Vil gjerne få det bekreftet eller ikke.

Veldig lei meg nå da mannen ikke vil ha barn så blir nok ikke flere om dette ikke går bra :(

Huff syntes veldig synd på meg selv akkurat nå.

Er det legen min jeg tar kontakt med? Henviser han meg videre til en UL?

Er ikke mer enn ca uke 6 på vei- men lei meg for det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ingenting er værre enn de følelsene du har nå...

Blod trenger ikke være enden på svangerskapet. Det er mange som blør, men man blir jo superredd...

Slimhinnene er såre og noen har miniblødning når de ellers skulle hatt mensen.

Lykke til!

Skrevet

Takk for det. Har nå blødd litt til. Dette ser ikke bra ut.

Alt føles bare så tomt akkurat nå. Fått legetime klokka 10.

Huff.....

Skrevet

Uff, dette er s vondt å lese Skorpionspire.

Håper virkelig dette går bra. Bra du har fått legetime etterpå.

Vil bare si at jeg føler med deg og håper blødningene er normalt og ikke en truende abort.

Klem

Skrevet

ikke sikkert dette er over og ut. Er selv 6 uker på vei i morgen, har også hatt litt brunt utflod og pittelitt blod. Men e helt normalt å blø også, blodkaran utvide seg og det produseres mye mer blod, og hormanan arbeid i kroppen. Ser at d er ganske mange som har blødd i svangerskapet og alt har godt bare bra:)

Ble litt nervøs selv, så jeg ringte og bestillte privat ultralyd i dag, og fikk time på mandagen som kommer,bare for å bekrefte at alt er bra:)

har tenkt å fortelle foreldrene våre d i påska,så derfor tar jeg en ekstra ultraly nå:)

Lykke til på legetimen,alt er sikkert bra:)

Skrevet

Hei Skorpionspire.

Skjønner veldig godt at du er bekymret. Jeg er 6+2 idag og jeg har blødd mer enn 4 av de ukene... Har hatt det grusomt, så vet akkurat hvordan du føler deg. Jeg var på tidlig UL på volvat forrige uke, da var det vanskelig å si om det gikk bra eller ikke. Men jeg var på ny UL på volvat idag, og da var alt helt fint! Selvom jeg blør en del.

Så, ikke mist motet! Enten henviser legen din deg til UL eller du kan bestille privat og få time på dagen. Det gjorde jeg, og det var absolutt verdt det, selvom det koster litt!

Masse lykke til.

Jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

jeg har også vært til legen idag pga av blødninger. har hatt litt brun utflod og litt blod på papiret i to uker no, er 7 uker idag. tenkte da at det var greit å sjekke det ut, har fått time til ul i mårrå, så skal bli veeldig godt å endelig få vite åssen det står til der inne.. vi får bare krysse fingrene for at vi er en av de som blør litt i svangerskapet og alt går bra:)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Dere er gode :)

Har vært hos legen nå og tatt en hcg prøve. Skal ta en ny på torsdag så får vi se da.

Har mensmurringer og det kommer fortsatt brunlig blod :(

Kjenner jeg er så tom akkurat nå. Men holder håpet oppe litt til.

Får ikke UL tidligst før neste uke så håper at hcg prøvene er på vei opp og ikke ned.

Skrevet

ikke noe kjekt å gå å engste seg:( jeg har inbilt meg i snart to uker at jeg ikke er gravid lenger... får håpe jeg tar feil:-) men så lenge vi ikke har smerter så er det håp:)

Skrevet

Ja, vet :)

Men det er jammen meg ikke lett å fungere som vanlig når man konstant går og tenker på dette.

Mannen er ikke så interessert i flere barn, men ble nå innstilt på et til. Blir derfor knust om dette ikke går bra. Da er jeg nok ferdig med graviditeter :(

Krysser fingrene for oss jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...