Gå til innhold

Bare inne og snuser litt....igjen

Mazza**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo testa positivt, men stoler ikke helt på testen etter å ha testa positivt 3 ganger sist..og endte opp med en kjemisk...blir hcg imorgen og torsdag for å sjekke om, det er stigning...først da kan jeg slippe følelsen litt tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Angrer litt på at jeg ikke har målt hcg...

Skrevet

Velkommen, og gratulerer med positiv test :-)

Skrevet

Gratulerer med positiv test og lykke til med blodprøven:o)

Skrevet

lykke til og gratulere ikke minst!:))

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, Mazza! Hvordan gikk det med hcg-prøven i dag? Jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

hcg lå på 540 idag , rd 18 , så det var vel bra. Tar en til på torsdag for å sjekke stigning....er sååå lite optimist altså....tenker det er bedre enn å glede seg for mye...og så bli skuffa...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Gratulerer med positiv test og fin hcg-verdi :)

Velkommen inn hit og nå skal vi se at du blir her til spiren kommer ut som en baby :)

Skrevet

Tusen takk! ja bare å håpe på at den klamrer seg fast helt til slutten av november nå : )

Skrevet

Gratulerer med fin hcg-verdi :-) Jeg skal også måle hcg i morgen, på rd 20 (5+1). Er kjempespent :-) Lykke til med blodprøven i morgen!

Skrevet

hcg på rd 20 idag var på 1830, så er litt mer optimistisk nå altså... da er det bare å få bekreftelse på ul etter påske....puh er fryyyyktelig lenge til syns jeg :(

Hvordan har det gått med turva idag da tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...