tøysesara Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Siden spontan aborten, har jeg hatt regelmessig mens, alltid vært den 11 el den 12, ikke en dag over, Og nå har jeg vondt i ryggen og humør som svinger som en rullebane.kvalme som kommer å går, kan det stemme, vet ikke om jeg tør å håpe. Eller er den uteblitt, føler ikke at jeg tenker noe mer på det nå en en disse andre månede, det at jeg ønsker så sterkt å bli gravid. At jeg får falske gravidtitet følelser.
minnimus83 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 eg har litt gulaktig utflod med litt lukt hva trur dere om det?
Carina har to små gull Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 tøysesara,Kan jo være at du er gravid Har du testet da? Hos meg er det symptomer på at tanta er på vei, men trenger jo ikke være det hos deg. minnimus83, gul utflod med lukt i syntes jeg høres ut som sopp i underlivet. Utfloden skal ikke lukte. Vet at når jeg var gravid hadde jeg mye strechy vannaktig blankt/hvit utflod
tøysesara Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Nei har ikke turt å teste meg enda, tenkte å manne meg opp til det imorgen tidelig. Nå føler jeg at urinen ikke har ligget lenge nok i blæra. eller har ikke det noe å si ???
Carina har to små gull Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Morgen urinen er nok den beste så jeg hadde venta til i morgen Du får ha masse lykke til
tøysesara Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 Tusen takk god kveld videre. Og lykke til alle sammen.
minnimus83 Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 eg hadde ikkje utflod allikevel, det bare såg sånn ut til begynne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå