Carina har to små gull Skrevet 23. mars 2010 #26 Skrevet 23. mars 2010 Aldri si aldri ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp Plutselig er testen positiv. Kanskje det er akkurat denne pp du blir gravid siden mange i familien din ble unnfanget på denne tiden Så satser på at dette er en god pp for deres del. Du må komme å oppdatere om symptomer og når du tester. mamman til anna¤håper på spire, får ikke noe utredning enda, men blir ta meg en tur til legen om det ikke har skjedd noe til sommeren. De tok en hau med prøver av meg og min samboer i november. De ville se om genene våre passet ihop. Tok de prøvene da vi mistet en gutt for litt over et år siden. Han døde av dødelig dvergvekst. Dette kan skyldes en gen feil eller så har vi bare vært uheldige. Er en ekstrem skjelden sykdom så satser på at vi bare var uheldige. Men har enda ikke får noe svar på de prøvene. Begyner jo å bli ei stund siden. Fikk brev fra sykhuset for noen uker siden at det ikke var kromosom feil på den maen vi nistet i november og da sto det at det enda ikke var kommet svar. Vi skulle få beskjed uansett om det var noe eller ikke. Vet dere om man må til en gynekolog for å få pergo? Tror kanskje jeg har spurt om det en gang tidligere, men husker ikke. Har dere FB? Hadde vært skøy å hatt litt kontakt med dere Dere får ha en fortreffelig kveld.Jeg skal lage litt mat og så skal jeg gjøre hjemmeleksa som fysioterapeuten har gitt meg. Stoor klem
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 24. mars 2010 #27 Skrevet 24. mars 2010 Så dumt at du ikke får utredning da! da jeg prøvde sist ble jeg henvist ganske tidlig til sykehuset, siden fast legen min mente at det ikke var noe vits i å kaste bort noe tid. vente listene kan jo vøre ganske så lange! var veldig fornøyd med det:) Det må være grusomt og oppleve det, håper det bare var et tilfelle av utrolig uhell! men synes da det er veldig dårlig at de bruker så ølang tid på å gi dere beskjed!!! FB står for face book ikke sant? ja har det, sender det til deg på en personlig meld jeg:) klem
Carina har to små gull Skrevet 24. mars 2010 #28 Skrevet 24. mars 2010 De vet jo at jeg kan bli gravid så de vil vel vente litt. Men blir å forlange utredning om det ikke har skjedd noe til sommeren. Finner de noe på de prøvene vi tok i november og vi skulle være så uheldig åha en gen feil blir det ass. befruktning på oss. Håper i det lengste at vi skal slippe det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå