Gå til innhold

Carina81_2MA_9pp ?

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Carina :)

Hvordan går det med deg? Synes nesten det bare er nye nick her inne for tiden jeg, ser ikke ut til at det er så mange av oss "gamle" igjen her inne - så nå mååå det jo bare bli vår tur snart, hehe ;)

Leste at du har en sånn "gi faen" pp - prøver å roe og gire helt ned selv, og tenke på andre ting!! Føler ikke at jeg stresser så mye nå, men tenker jo litt på det, er jo midt i EL-uka så greier ikke legge tankene helt bort, hehe :)

Hvilken syklusdag er du på? Jeg er bare på CD 12 i dag, synes å ha hatt litt EL-slim ett par dager nå... Krysser fingrene og håper vi får ett lite mirakel snart Carina - synes vi fortjener det nå ;)

Ønsker deg en riktig, riktig fin uke!!!

Stoooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du :)

Ja har sett at det er veldig mange nye her inne så syntes det er på høy tid at vi får vandre videre. Er jo over året siden jeg mista lillegutt. Syntes egentlig tida har gått utrolig fort da. Men hadde i grunn trodd at jeg skulle være gravid igjen til nå.

Ja jeg har en litt gi faen mnd denne pp. Spist og drukket det jeg har hatt lyst på og prøvd å la være å fokusere på baby laging. Jeg haqr faktisk ikke telt dager denne pp, men jeg tror jeg er på CD 20. Vet jeg har hatt el da jeg hadde sinnsyke el smerter og masse el slim med blod i forrige onsdag. Sex har vi hatt jevnlig så har truffet el denn pp også selv om vi ikke har prøvd denne pp. Sambo har hatt en roligere mnd på jobb og tatt seg noen dager fri så kanskje det har hjulpet litt. Vært veldig mye stress for han på jobb siden før jul. Heldigvis blitt roligere nå. Kanskje det har hjulpet litt at han stresser ned også.

Kjente etter sist pp at jeg egentlig var drit lei av alt som het prøving så har vært godt å ha hatt en liten pause fra alt selv om det ligger i bakhodet. Også kuttet drastisk på bruken her inne. Syntes jeg har vært flink der :)

Syntes også det er på tide at vi lykkes snart. Regner med det blir innlagt aksjer på deg denne uka??? Husker du skrev noe om ivf om dere ikke skulle lykkes. Når får dere sette igang med dette da?

Vi har enda ikke fått svar på gen prøvene de tok i november. Finner de noe der blir det ass. befruktning på oss. Kunne ta 4 mnd før de fikk svar og det er nå gått 4 mnd. Håper for all del de ikke har funnet noe, men blir litt skeptisk når det har gått så lang tid.

Vi får prøve å ikke fokusere så veldig mye, men er jo ikke lett. Jeg forbereder meg på at tanta dukker opp. Går det 10 dager fra el til ikm blir jeg å få tanta på besøk til helga.

Du får ha masse lykke til med sengekosen også håper jeg at vi får vandre inn på 1 trimester om ikke så lenge. Vi fortjener å bli gravide!!!

Stooor klem :)

Skrevet

Jada - her legges det inn aksjer som bare det - som alltid, hehe :)

Kan jo ikke gå glipp av EL!!!

Skal til gyn i morgen og han sa jo sist gang at dersom jeg ikke ble gravid innen mai -10 - burde vi tenke/vurdere IVF, tror vi kommer til å snakke om det i morgen, men skulle jo virkelig ønske at vi slapp det da, det koster både i form av hormoner, økonomi osv, osv...

Har time 0930 og skal på jobb til kl 11. I tillegg har jeg en avtale rett etter jobb i morgen også, så er ikke hjemme før sent, sent på kvelden, så tror ikke jeg rekker å komme inn her og oppdatere hvordan det gikk hos gyn, men tenker jeg er sterkere tilbake på torsdag, hehe :)

Ha en riktig, riktig strålende fin kveld - vi snakkes :)

Klems

Skrevet

Ja du må komme inn å oppdatere, blir jo nyskjerrig :)

Er på CD 22 idag og natt til idag våknet jeg av at jeg fikk et kraftig stikk nederst i magen. Brå våknet av det, men det ga seg fort. I tillegg har jeg hatt mens smerter i hele dag og vært små uggen. Jeg skal IKKE kjenne etter. Skal ikke skal ikke....

Igår var jeg å fikk knekt opp ryggen litt. Har vært plaget med tungpusthet siden før jul. Tror det er en sammenheng med stress på jobb og det man har opplevd det siste året. Er i allefall sinnsykt stiv i nakke og rygg så var godt å få knekt opp noe. Skal tilbake i morgen.

Du får ha ei flott uke og kos deg i halmen med din kjære :)

Klem

Skrevet

Hei igjen :)

Var hos gyn i går, han mente syklusen var litt på bærtur med hhv syklus på 30, 28, 26, 27, 26, 28 det siste halve året. Trodde egentlig det var helt normalt jeg å variere mellom 26-35 dager, men han sa at ut i fra så varierende syklus og mengden blod (med og uten klumper, smerter osv) så mente han at jeg hadde dårlig kvalitet på eggløsningene. Skal gå på nye pergokurer men denne gangen trippel kur, og i tillegg skal jeg inn flere ganger i syklusen i ta flere hormonprøver (blodprøver), både dag 2-4, ul dag 12, flere blodprøver dag 21 og dag 22-24. IVF eller lignende må vi pent vente med.

Litt kjedelig å stappe i seg disse hormonene (pergotime), har jo gått på fire doble kurer uten resultat siden i juli -09, så er litt motløs for tiden!

Mannen sa i går igjen at han håper at vi får det til, han synes det hadde vært utrolig koselig!! Jentungen på 4 år og jeg var i går på besøk til en som nettopp har fått baby, bare noen uker gammel og hun var så besatt av denne babyen og ville ha en selv! Hun gråt og ville dra på butikken og kjøpe en baby med en gang!! Og hun ville ikke ha noen dukke, men en ordentlig baby sa hun!! Hun skulle bare ha visst, hehe :)

Håper det skjer noe snart ja. Er i dag på syklusdag 15, la inn aksjer i går også - krysser fingrene for oss nå!!!

Jeg krysser fingrene for at stikket ditt var det velkjente "festestikket"!!!!

Så glad jeg hadde blitt¨på dine vegne da :)

Nei, nå får jeg jobbe litt ;)

Snakkes!!!

Klems

Skrevet

Å gurimalla som jeg håper dere 2 snart havner på 1-tri. Blir så lei meg hver gang tr dukker opp hos dere måned etter måned. Det er utrolig urettferdig!!!

Men nå er det vår, og på denne årstiden blir det flest befruktet. Måtte denne våren bringe dere den gledelige nyheten dere så sårt trenger nå.

Prøve å leve som vanlig uten å tenke for mye på det (ja lett å si hihi), men man blir faktisk lettere gravid da. Følger spent med på dere, og det kommer et stooort seiersbrøl den dagen jeg ser det står ENDELIG GRAVID!!!! med stooooore bokstaver.

Ønsker dere masse lykke til, og måtte vårsola gjøre dere meget befruktet. Stooooor klem.

Skrevet

Dattern din er nå bra sjønn :) Ser det for meg at hun ville på butikken å kjøpe en baby...heheheh... Hadde det bare vært så enkelt.

Blir jo sikkert litt slit med alle disse hormonene, men du får forhåpentligvis en flott gave ut av det også så er nok verdt det :)

Jeg er alene i kveld og skal kose meg maks... Sambo har reist til tr.heim, men kommer hjem i morgen igjen. Sjelden man har skikkelig alene tid.

Krysser fingrene for at vi begge har lykkes nå jeg også :)

Klem

Skrevet

Så trivelig at du stikker innom å ser til oss Katta :) Ja jeg håper virkelig at vi kan fortsette ferden inn på 1 trimester om ikke så alt for lenge. Syntes vi fortjener å vandre videre.

Du har vel kommet bra langt nå?

Skrevet

Hei Katta :)

Så koselig at du stikker innom, hehe!!!

Ja i dag er jeg på CD 16, tror faktisk jeg har EL i dag, hatt murringer frem til CD 14, i går på CD 15 kjente jeg ingenting og trodde faktisk egget hadde sluppet, men i dag stikker det noe skikkelig på høyre side, så derfor tror jeg faktisk jeg har EL i dag!, Gyn fortalte meg at jeg kom til å få eggløsning på høyre side denne gangen, der var det ett stort fint egg klart til å slippes de nærmeste dagene sa han. Gå hjem og ha det fint sammen sa han, hehe :)

Tenker vi hopper i sengehalmen i kveld også :D

Ha en strålende fin helg Carina, jeg håper du kommer med ett stort gledeshyl her inne om noen få dager!!! Lykke til :) :) :)

Stoooooooor klem fra

Skrevet

OIII for noen spennende dager dette blir for dere. Krysser alt jeg har for dere!! Ja idag gikk jeg inn i uke 23 (fullført 22) han sparker som bare det. bekkenet er dessverre ikke bra, men skal absolutt ikke klage. Har man mistet noe dyrebart så biter man i seg smertene. God helg og masse lykke til. Stooor klem.

Skrevet

Jeg håper ting klaffer for dere begge snart!

Jeg syns også det er mange nye navn inne her, og de blir så fort borte igjen... de hopper så fort over på 1.trim. Det føles nå ihvertfall slik.

Dere kjenner jeg igjen fra da jeg begynte å henge her inne for 9 måneder, 8 sykluser siden.

Orker ikke være så mye inne her lenger. Det blir for det meste bare de dagene jeg er mest deppa.

Må smile hver gang jeg ser nicket ditt katta. Jeg ble så glad på dine vegne da det klaffet for deg!!

Vi satser på at dette er måneden vår!! Denne gangen skal det klaffe!!! :)

Lykke til jenter!

Skrevet

Så skjønn du er Vårbarnet! Krysser fingre dor at det klaffer for deg snart. Koselig å se deg igjen. Stooor klem. Sender dere alle masse babystøøøøøv.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Skrevet

Koselig å se kjente nick her inne ja, de andre "nye" forsvinner jo så fryktelig fort inn på 1 tri og videre... Tenker at for hver måned og TR som kommer så er vi enda ett mål nærmere den måneden det faktisk vil "klaffe" for oss ;)

I dag er jeg vel på syklusdag 17 (nå måtte jeg faktisk telle etter, hehe!, ikke verst!), er ganske sikker på at EL er over nå, tror jeg hadde EL i går og da får jeg en syklus på 30 dager denne gangen ;)

Så 1 dpo i dag altså...

Carina, hvordan går det med deg?? Syklusdag 25 eller noe sånt på deg nå?? Oiiiiiii - som jeg krysser fingrene for at du sitter med en positiv test i hånden om noen dager ;)

Håper du koser deg i helgen!!!

Mannen jobber i dag, så lille-snuppis og jeg er alene hjemme. Har sett på Knerten sammen og nå sitter hun og tegner litt, mens jeg sitter på pc`n. Burde ha fått støvsuget og vasket litt, men synes det er så deilig å nyte litt alene-hjemme-tid så drøyer det... Har leid 2 blueray filmer (fikk dem i posten i går) og skal se de i kveld! Skal se "District 9" og "Lange flate ballær 2". Gleder meg til å se litt film! Vi har hjemmekino med projektor (lerret på 100") så da er det ekstra gøy å se filmer når vi har vår egen kino i kjellerstua, hehe!

Ha en fortreffelig helg ;)

Klem fra

Skrevet

Bra at el er over ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp :) Håper st spira di sitter denne gangen. Blir vel noen lange uker mot ikm, håper de går fort.

Joda jeg er ¨på cd 25 idag og jeg har enda ikke begynt å spotte :) Venter bare på at tanta skal komme. Tror sambo er spent denne pp, han måtte spørre meg igår når jeg skulle ha mensen :) Ellers har jeg fortsatt mens murringer og kvalme bølger som kommer å går. Er ikke så kvalm at jeg vil kaste opp, men er bare litt små uggen non ganger og må svelge litt ekstra. Også er jeg ekstremt trøtt, ikke vært så trøtt idag, men sov 12 timer i natt og har sovet innmari godt.

Vet dere om man drømmer ekstra om man er gravid. Jeg har drømt veldig mye de siste netterne og drømmer bare en masse rare ting.

Deilig med litt alene tid også da. Du får kose deg skikkelig idag :) Greit med kini i huset da, skulle gjerne ha hatt detl. Foreløbig prioriterer vi et evt huskjøp så sparepengene går til det. Håper drømmehuset snart dukker opp. Men mulig sambo skal søke ny jobb og da er det mulig vi flytter. Flytter vi til senja har vi råd til å kjøpe hus så er jo noe å vurdere om han får jobben.

Jeg har nok arbeidshelg, men jobber i kveld og i morgen tidlig også har jeg fri igjen så helga går nok fort. Har fått meg ei uke påskeferie og den gleder jeg meg skikkelig til :)

Jøss katta... 23 uker... syntes tia går utrolig fort, og så artig at du får en gutt :) Når hadde du termin igjen? Bekkenet er nok noe skit å slite med ja, håper du ikke blir værre.

Vårbarnet, ja syntes også at det er veldig mye utskiftig her inne og det dukker stadig nye navn opp før de forsvinner igjen. Jeg håper virkelig spira i også sitter snart. Hvor er du syklus nå da? Kjedelig at det skal gå så mange mnd uten at det skjer noe.

Håper på å komme med en oppmuntrende meldig om ikke så lenge :) Men blir ikke forbauset om tanta kommer.

Klem og ha ei flott helg videre :)

Skrevet

Oiii dette virker jo lovende da!! Og så spennede det blir for dere med huskjøp og mulig ny jobb som innebærer flytting og greier!

Sikker på at det ordner seg med alle tinga. Baby, hus og flytting. Deilig med eget hus. Byggde mitt hus for 12 år siden og kjøpte x-mann ut for 2,5 år siden etter han fant seg ei ny. Nå eier jeg huset sammen med min nye mann som vi pusset opp sammen for å få våres preg på huset. Det var det greieste for våre barn som skulle bo sammen med oss. Så nå står alt utstyret klart til lille Alexander som kommer rundt 19-25 juli.

Har shoppet som en gal med masse topp nytt utstyr (sikkert alt for mye) men d er 13 år siden sist fødsel og det er jo blitt såååå myyyyyye fint at vi klarer rett og slett ikke styre oss. Gleder meg til å høre gleden din når du begynner på din utstyrshandel. Håper testen din blir blå denne gangen! og samme til deg Lille snuppis! Stoooor klem.

Skrevet

Kan tenkte meg det er gøy å handle inn til den lille :) Gleder meg til den dagen da det er min tur.

CD 26 idag og enda ikke begnt å spotte... Kan jo hende jeg har lenger syklus denne mnd, har jo vekslet mlm 28-30 dager. Kjente jeg hadde veldig lyst til å teste i morges, men klarte la være. Er ingen hensikt. Sist jeg ble gravid testet jeg ikke positvt før det hadde gått noen dager etter ikm. Venter heller på tanta så slipper man skuffelsen. Idag kjenner jeg ingenting mot igår kveld. Da stakk det i brystene og i livmor området og jeg var kvalm. Idag ingenting. Trur jeg innbiller meg at jeg er kvlam. Måtte selfølgelig inn å kjenne på den berømte tappen og den er veldig myk og lukket. Men jeg drømmer enda veldig mye da. Veldig livaktig. Syntes at dagene begynner å gå sakte og klarer tydeligvis ikke å la være å kjenne etter symptomer :/

Hvordan går det med deg deg megog lille snuppis? Fikk dere kost dere i helga? Jobbhelga her er endelig over, men gikk fort. Kosa oss med bacalao og fotball igår. Skulle latt være det når tromsø tapte, en tragisk kamp... :)

Nå skal jeg til fysioterapi igjen, er blitt betraktelig bedre i ryggen, nakke og i pusten etter bare to behandlinger og det er sinnsykt deilig.

Skrevet

Sniker meg inn her og sier tvi tvi til dere alle tre! Jeg er sikker på at spirene sitter snart, om den ikke allerede gjør det hos dere =) Så dere kommer sikkert ruslendes over til 1 tri.

Og ja, det er liksom ikke så mange av de "gode, gamle" her... Ikke det at jeg var spes. aktiv her inne heller... Men jeg følger med dere, og blir like lei meg hver gang det går skeis, noe det IKKE gjør denne gangen!

Så hold oss oppdatert, og tvi tvi! =)

Skrevet

Takk for det, men belager meg på at tanta er på tur :( Hadde bitte bitte bitte littegranne blod på papiret istad. Tar seg nok opp iløpet av dagen ja...

Skrevet

Hei Carina :)

Var så utrolig spent på deg, så måtte bare inn og lese tråden vår!!! Jeg krysser virkelig fingrene mine for at denne gangen får vi det til begge to, synes jo at det virker lovende med symptomer hos deg da ;)

Jeg håper virkelig ikke at det er TR på vei, men heller en typ festeblødning eller lignende. Noen får jo til og med en bitteliten blødning på IKM dagen selv om de er gravid, håper det er det som skjer i ditt tilfelle... Vil så gjerne at vi går videre til 1 tri nå, er drit lei av å være her inne, er jo nesten ingen gamle kjente igjen her inne jo :(

Ellers fikk vi kost oss i helgen ja, har kost oss på CD 10, 11, 12, 14, 16 og 18, tror jeg hadde bittelitt EL-slim på CD 9, 10 og 11, murringer på CD 14 (denne dagen var jeg jo hos gyn og tok UL, da var det ett stort fint egg på høyre side som var klart til å slippes de nærmeste dagene sa han!).

Hadde diare på torsdagen (CD 15), altså dagen etter - og pleier å få litt løs mage/diare når jeg har EL. Trodde derfor at EL var på torsdag, altså på CD 15! Kjente ingenting til murringer da... På fredag, CD 16 hadde jeg stikninger på høyre eggstokk-side. Lørdag, CD 17 hadde jeg fortsatt litt stikninger, var da supertrøtt hele dagen, sov lenge og måtte legge meg før 23, uvant til meg å være da jeg er skikkelig B-menneske og liker å være lenge oppe!

Søndag, CD 18, er jeg sykt trøtt hele dagen, stikker i høyre side, drømt så utrolig levende de to siste nettene og så stakk det til på venstre side (kløyp litt liksom), men ikke sånn festestikk som jeg har kjent før! Det er altfor tidlig med festestikk, så aner ikke hva det var... Får bare håpe det er positivt!

I dag, på CD 19, har jeg hatt litt småvondt på høyre side i hele dag, synes det stikker og murrer, bittelitt øm på sidene av begge brystene, men det er minimalt, men sånn har jeg hatt det de andre syklusene også uten at jeg har vært gravid!

Så alt i alt er jeg nå utrolig usikker på hvilken dag jeg faktisk har hatt EL, tester ikke etter EL lenger, orker rett og slett ikke! Forrige syklus var på 30 dager, før der igjen 28 og før der igjen 26, så aner rett og slett ikke, men sånn ca rundt 1-2 april (tror jeg), så det vil jo være 10-11 dager igjen til en evt positiv test!!! Har ingen tester i hus, så tenker jeg venter til over IKM, så sparer jeg evt de pengene dersom TR kommer!!!

Lykke, lykke til Carina - jeg krysser virkelig fingrene mine for deg og håper alt jeg kan for at denne gangen sitter spiren din ;)

Stoooooor klem fra

Skrevet

Mente at jeg hadde IKM sånn ca 1-2 april, hehe :)

Skrevet

Ser jeg hadde skrevet feil igår, var på cd 27 igår og cd 28 idag og dett er nok ikke noe festeblødning nei, her er det tanta som er på tur:( Blør mer idag. Fortsatt bare spotting, men det har økt i mengde og jeg har mensen smerter. Vurderer å ta opp akupunkturen igjen. Hadde tenkt å la være, men vurderer å gi det et forsøk til. Tenkte kanskje vente en til pp om jeg ikke har veldig lyst på nyttårsbarn. Satt å regna på det igår og fikk da opp termin på nyttårsaften. Begynner å bli litt lei hele prøvinga. Syntes jeg var veldig flink å holde meg borte herfra fra mens til el, men etter det sprakk jeg helt. Skal prøve å gi det et nytt forsøk.

Ja de her symptomene er ikke lett å forstå seg på. Denne pp har jeg hatt både stikkninger i brystene og i livmor/eggstokkene. Vært kvalm, forset, hatt hetetokter. Kjente det stikket som jeg ikke aner hva var. Drømt veldig livaktig osv. Man blir jo bare lurt. Akupunktøren gjorde sist at jeg ikke fikk spesielt med pms symptomer og det var egentlig litt godt.

Jeg satser på at det du kjenner er noe positivt og at du har positiv test i neste uke :) Da hadde jeg blitt kjempe glad. På tide noen av oss får vandre videre.

Nå må jeg nok avsluttes, skal på jobb. Gleder meg til neste uke og påskeferie.

Du får ha en kjempe flott dag :)

Klem

Skrevet

Hei, håper det er i orden at jeg blander meg litt inn i tråden deres!

Er selv en av de som sliter her inne, prøvd på nr 2 i 2 1/2 år:( Er nesten bare dere to jeg kjenner igjen, er jo bra for alle de andre som har vandret videre inn i de gravides verden. MEN synes det er på høy tid at vi også kommer oss videre! følger med dere, og håper på deres vegene.

Så ble så lei meg da jeg så du hadde fått TR Carina, gir deg en god klem og håper det snart klaffer!

meg og lille snuppis vi har jo ikm i samme uke, håper det går veien for oss begge:)XXXXXX

klemmer fra

Skrevet

Velkommen skal du være :) Ja du er vel også en av oss gamle travere her inne. Kjedelig at du har måtte vente så lenge. Får du noen form for utredning?

Er bare innom å sniker litt, sitter på jobb.

Skrevet

Sniker meg inn her jeg sitter på jobb også :)

Nei, så f... at TR er på tur da??!??!?!??!!?!!??

Tror ikke det er noe på gang med meg heller... Tiden får vise, men har ingen følelse av at det går denne gangen heller! Egentlig helt greit, femte generasjon født i stjernetegnet skytten (des), behøver en jo ikke (selv om det hadde vært kult da!)...

Nei, får jobbe litt til - er snart ferdig for dagen, men måtte bare inn å se etter oppdatering fra deg!! Tenker på deg vet du ;)

Stooooor klem

Skrevet

Jeg har vært på utredning, har pco eggstokker. har sjeldent tr og nesten aldri el.... har prøvd pergo uten hell. nå går jeg til akupunktur og fotsone terapi, tar det litt rolig fram til høsten. prøver meg på en ny kur med pergo hvis det ikke har klaffet etter det så blir det vel ivf.

men satser på at vi skal slippe alt det der.

hva med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...