Gå til innhold

Vi har ikke babycall, men har likevel i kveld lagt lillegutt i sengen sin på soverommet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

med døren åpen mens vi sitter i stua. Det er fire trappetrinn og kanskje 6 meter fra oss,, Sjekker han jo ofte, men er litt småhysterisk for krybbedød og det som verre er.. Dattera vår lå også på det rommet da hun var så liten, men da hadde vi babycall.. Er det dumt å ikke ha det? Føler det var på tide å innføre litt leggerutiner siden han er 8 uker, og jommen sovnet han i vuggen sin.. Hadde ikke helt trodd det, så egentlig litt derfor jeg prøvde..hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går sikkert helt flott her har jenta vår på 7 uker sovet på eget rom siden hun var 2-3 uker er helt nydelig å ha soverommet vårt for oss selv ;)

Skrevet

Babycall vi vel ikke slå ut ift krybbedød uansett?

Bare kikk innom et par ganger i løpet av kvelden du. Det går helt sikkert kjempefint. Bare bra at han sover og så kan du slappe av noen timer.

Knerten sov også på soverommet vårt før vi kom og la oss da han var like liten som din. Vi har babycall, men trenger ikke bruke den siden soverommet er vegg i vegg med stua, og da hører vi jo om det er noe! :-)

Skrevet
:) Takk. Ja, er nok litt for stressa. Skal huske å puste med magen og stole på at jeg hører han. Veldig godt med litt ro på kvelden. :)
Skrevet

Jeg husker ikke helt når vi begynte å legge poden i senga si, men ha var nok ikke mer enn 5-6uker. Vi hadde døra på gløtt og hørte han så fort det var noe. Man setter jo ikke tv'en på fullt heller når man har en baby som sover i naborommet eller rommet bortenfor der igjen.

Vi kjøpte babycall når vi flyttet poden inn på hans eget rom, selv om vi hører han kjempegodt gjennom veggen mellom rommene våre.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Hehe, du hører han GARANTERT. Etter et par kvelder går det bedre :-)

Skrevet

Vi har ikke babycall, men jeg har utviklet superhørsel ala Supermann og Superlangbein. Det er helt sant, jeg hører henne tvert gjennom lukkede dører både ute og inne. Hun sover på samme rom som oss da, hadde aldri lagt meg til å sove selv med babyen sovende et annet sted og ikke uten babycall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...