Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg startet kort nedregulering og jeg er bare såååå klar!

Regner med uttak rett før påske.

Etter ørten ganger og mega masse medisin, er jeg tilbage hvor jeg startet - med pergo og en liten sjatt menopur. Min erfaring er at jeg ikke får flere egg når jeg får masse medisin, og den aller, aller første gang hadde jeg 5 egg med bare 1 pille pergo og 75 gonal-f. Derfor håper jeg jo på at gullegget kommer nå!

Vi snakkes,

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

I morgen skal jeg scannes. Hittil har jeg 7 follikler, 3 på den ene siden og 4 på den andre. Jeg er mega spent! Regner med uttak på mandag.

Jeg får orgulatran som skal forhindre fortidlig eggløsning, sammen med menopur. Intil jeg begynte med orgulatranen var jeg fylt med energi, etter er jeg helt kaputt allerede kl 16... Er det en sammenheng?? Jeg har prøvd å google, men jeg finner ikke noe om at man blir trøtt av denne... hmm... Kanskje jeg bare ér trøtt..

vi snakkes,

- og JA! jeg kjører oppskriften til Golliat, så her blir det og full klaff denne gangen;)

Takk "Søskenhåp til Edvart" Det er meg, jeg henger fortsatt fast i håpet om at vi skal lykkes.

Jeg ser dere skal adoptere. Det er også en lang prosess som vi også helt sikkert går for hvis det ikke funker for oss snart.

Jeg har uttak i morgen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...