Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle;)

Jeg sitter her som et stort smil. Er gravid med nummer to. Da vi prøvde på første, prøvde vi nesten 1 år. jeg var stresset og trodde at noe var galt, men fikk en god gutt som nå er rett over 2 år.

Vi begynte å prøve på nr 2 rett før jul. Skulle liksom ikke stresse med det, men en blir jo veldig opphengt i det når en prøver. . . Søsteren min og ble gravid etter 3 pp og jeg kjente en smule misunnelse. Så for meg at det skulle ta et år igjen..

Men nei... Det er rart å si det, men jeg har en god stund nå kjent meg litt gravid ligsom.. pleier å spotte noen dager før ikm, men ingen spotting denne mnd. testet klart positivt med quick respons ca en dag før ikm.

Mine tips til dere som prøver: Jeg drakk noen slurker grapefrukt juice i dagene rundt el. (Fikk mye el slim). En slurk og to med hostesaft. Rapsolje som glidemiddel. El test. og folat. Ikke noe mer eller mindre. Og så plutselig satt den. Nesten uvirkelig. kjenner masse murringer i magen. Er snart 4 uker nå.. blir vanskelig å holde det hemmelig.. bare håper alt går bra. kjenner det er litt skummelt siden jeg ble gravid så fort. føler ligsom det var lit for lett på en måte.. men er man gravid så er man gravid;)

Lurer på om noen ve tom en skal ta folat, dersom en og tar lifeline gravid?

Ble så enormt kvalm sist, men sykehus innleggelse og div, krysser fingrene for at det går bedre denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...