Spire2013??? <3 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Dere som har vært gravide og er blitt gravide, når fikk dere positiv test? Er så spent og skal vente lengst mulig med å teste.
Ønskebaby08*12 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Forrige gang (og første gang) jeg var gravid testet jeg positiv ganske tidlig, dvs, dette var en uplanlagt graviditet, og jeg testet ikke tidligere, men jeg testet positiv 10 dager etter IKM. Men i og med at terminen ble flyttet hele tre uker tilbake (fra 20 sept til 12 oktober) etter ordinær ultralyd,(jeg fødte 10 oktober) så skal jo befruktningen ha skjedd etter den samme IKM, så jeg testet positivt ca 8 dager etter befruktning.. så får min del vil jeg anta at jeg testet positivt veldig tidlig.
blå og rosa+lillebror Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 husker jeg testet negativt på ikm, en fredag, mandagen etter testet jeg positivt
Spire2013??? <3 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar... skal holde meg til ikm iverfall som er på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå