Foxi Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg hadde ikm 10.03, fortsatt ingen tr. Har smerter i brystene, det kjennes ut som at det er 2 digre blåkuler jeg har i front, så vond er de! Har heller ikke tatt noen test ennå, litt pga at jeg er så utrolig "redd" for og få et negativt svar. Har alltid vært så positiv etter jeg mistet, og etter negativ på negativ test. Ønsker oss så sårt en liten engel til. Skal ta test i morgen tidlig, og er veldig spent. Ønsker meg selv masse lykke til, og ikke minst - lykke til, til alle dere prøvere der ute
..snøklokke.. Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Lykke til! Utrolig imponert over at du har klart å ikke teste! Krysser fingrene for deg:)
Foxi Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Tusen takk for d mumintrollet Har prøvd og ikke tenke på det i det hele tatt, er nok derfor at jeg enda ikke har tenkt på å teste + det at jeg er så utrolig nervøs for svaret. Grugleder meg til i morgen tidlig Masse lykke til, til deg også :) Og takk for svar.
Hoppsideisi :) Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Hei Foxi! All ære til deg, at du klarer å holde deg fra å teste!! Det hadde jeg ikke klart..... Har 5 dager til IKM holder på å bli gal av at tiden går så sakte! Masse masse lykke til i morgen!!!! xxx krysser fingrene mine for deg Hold oss oppdatert.
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Hei Foxy! lykke til med testingen imorgen,å må du informere oss da:D jeg sitter nå her å venter på EL:/ kjempekjedelig,er første pp etter SA i januar, så jeg hååper at ting kommer til å gå nå asså
Foxi Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 Tusen takk for det Hoppsideisi Det har funket bare av at jeg ikke har tenkt noe på det. Håper bare vi traff under EL Jeg har hatt sterke mensmurringer i dag, så jeg håper det er et tegn på at vi er gravide, og at det ikke er TR som kommer igjen. Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdaterte Det gjør jeg med glede, for jeg håpe Masse masse lykke til, til deg også Vet ikke helt din status, om du er heldig og har blitt gravid eller om du er fortsatt på prøvern!? Uansett, LYKKE TIL
Hoppsideisi :) Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Så spennende Dagene føles som mnd når en så gjerne vil vite! Hm... TR? Er ny her så jeg er ikke så oppdatert :/ hehe...... Kan starte testingen på fredag el lørdag. Så dette er 3 pp. Håpe håpe!!
Foxi Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2010 Hei jente09,sa jan10,håper på ny. Tusen takk for det Er veldig spent, men også som sagt tidligere veldig "redd" for svaret, men håper selvfølgelig på det beste Jeg dobbelt krysser både fingrer og tær, og håper det går rette veien for deg denne gangen Det er sant som du sierm vente på EL er kjedelig ja Jeg blir så gira av å sitte inne her og, så det frister så utrolig å ta testen nå, men må bite meg i leppa å holde meg til i morgen. Har holdt meg så lenge nå, at jeg må greie noen timer til hehe MASSE MASSE LYKKE TIL, til deg også :)
Foxi Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2010 Ja det er helt sant Dagene går utrolig treigt når det er noe man virkelig ønsker seg noe, og er spent. TR = Tante Rød aka mensen :) Lykke til, det er kjempe spennende
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Ja,d kan jeg tenke meg! Takktakk:) huff..håper dagene går fortere! blir spent på dine vegne jeg,dete forumet her er skummelt ja,blir så utrolig giiiira:p hehe,kjenner følelsen:) legg deg tiliere(om du kan) da slipper du å vente såå lenge:p Tuse,Tusen takk:)
Foxi Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2010 Tok testen i kveld, greide ikke holde meg :) Den var P O S I T I V ! ! ! ! ! Er så glad, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :)
Hoppsideisi :) Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 GRATULERER!!!!!!!! HURRA!! Så bra ser for meg at du spretter rundt i leiligheten el huset og vifter med armene hehe..... xxx
Foxi Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2010 Jeg ropte på samboeren min, med en litt "trist" stemme, ba han om og sjekke testen, og hvor mange streker han såg!!! "NÆÆÆI". Det bare lyste lykke fra øynene hans :) Herlig <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå