Gå til innhold

Bekymret mamma- mye sykt barn og dårlig matlyst.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff i dag har jeg en skikkelig deppedag. er så redd for min lille gullskatt på 1 1/2 år.. Synes han er så mye syk, har han akkurat vært enten forkjøla med feber eller feber, tar det bare et par uker så er det på an igjen.. Føler denne høsten og vinteren har han vært mer syk enn frisk, så spiser han så lite til vanlig også, og det hjelper jo ikke særlig når han er syk til stadighet heller. er min førstefødte, så jeg er kanskje litt hysterisk, men du så vondt det er med syke barn, stakkars!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du hos legen med han og slik?

Det er jo veldig normalt og være veldig mye syk hele tiden første året i barnehagen.

Men min har stadige ørebetennelser og forkjølelse-astma. Så vi blir oppfulgt av barnespesialist. Hvis du synes det er skikkelig ille kan du jo alltids dra til legen, be om å bli hendvist videre..

Skrevet

Og forresten, så lenge barnet ditt får i seg rikelig med drikke, samme hva det er, hele tiden, så er det ingen fare. :)

Men det tar jo selvsagt på for både mor og barn, så uansett hvor fortvilet man blir (jeg blir veldig fortvila til tider) så må man nesten bare tenke at det blir bedre tider, og at de fleste bhg barn er syke mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...