Oktobergutt2010:) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Da har vi vært hos legen å funnet ut at vi er 7 uker på vei. JAAA! for en følelse, blanding av kjempeskummelt og overlykkelig. Vi har nå fortalt det til de nærmeste, dvs mine foreldre og hans foreldre, og jeg bare måtte fortelle det til svigersøsteren min . Vi hadde egentlig tenkt å vente til første UL med å overbringe nyheten men vi klarte rett å slett ikke! Nå gleder vi oss til 4. November, og ikke minst til den 14. april for første ultralyd. Har hatt litt murring i magen, litt stikking (noe som kjennes ut som svake mensensmerter) Er det fler som har termin i begynnelsen av November som føler det samme? Og eventuelt noen som har anelse hva dette kan være? Er jo livredd for at noe går galt. Men slik er det vel
renateda Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 det skal du nok ikke bekymre deg for. Jeg er bekymret fordi jeg IKKE mar noen murringer eller "mensensmerter" noe jeg hadde mye av i først svangerskap.. Er 6 uker på vei og håper alt går bra Og ALLE er livredde for at noe skla gå galt.. hehe
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Jeg er nå 7+6 og det er først nå jeg begynner å merke litt strekking nederst i magen...Merker at det er vanskelig å holde inn magen nå. Er mitt 2.svangerskap.
Mini90<3 Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 skal til legen til uken, men ifølge kalkulatorer på nett har jeg termin rundt 8november, så er ikke så langt unna deg ! . Hvor gammel er du ? om det er lov å spørre . Har murringer i magen selv, og sykt ømme bryster. . er kjempe redd for at noe skal gå galt, men håper det går greit =)! .
Oktobergutt2010:) Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg ser det er mange som venter november-barn, hehe! Og begynnelsen er spesielt populær. Jeg er 18, og han noe eldre (kremt kremt:p ) Fikk vår første baby gave i dag, moren min klarte ikke holde seg. Så vi fikk et sett med Jakke og bukse i lysgrønt. Helt nydelig, tror det går opp for oss nå Jeg er i rimelig god form altså, vært på jobb fra 10-19 uten problem. Men holdt med unna tunge løft å slikt, men ikke noe dårlig enda. Bare litt trøtt om kvelden. Ømme bryster hadde jeg i dag, tror typen er fornøyd, da jeg skulle på jobb lo han godt da jeg kom i den trangsittede gensern og bare peika på brystene mine og "Wow, jøss...eee...de er store altså!"
Mini90<3 Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Heheh ! da er vi ca like gamle, jeg er 19 kjæresten er 21:) ååå det er koselig da! . Begynner sakte men sikkert å gå opp for oss nå å, men det tar litt tid:). Er i ganske god form selv, men til tider utrolig trøtt, så det kan være litt slitsomt, kvalmen har jeg vært heldig med så langt, har ikke merket noe særlig til den, men den kommer innimellom! . Merker at puppene vokser, har ingen BH'er som passer lenger:p. Hvor er det du holder til ?
Oktobergutt2010:) Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har vært så tøff i trynet til nå å sagt at "Nei, jeg er ikke mye dårlig" men så nå har jeg ligget i over en time mens jeg prøvde å se TV, men det fungerte dårlig det også. Hehe... Hurra Ja ikke sant, jeg passer sånn sett alt av klærne enda. Men vi får se hvor lenge det varer da jeg er en xs i klær. Det vises jo at det er noe der nå allerede, men vært mye oppblåst, spesielt etter å ha spist. Har du merket noe til det? Bor i Vesterålen - Nordland. Enn du?
Mini90<3 Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Hehe! Passer det meste av klær selv, men merker det er noe som skjer der, er veldig oppblåst om dagen, så irriterer meg svært mye over det egentlig, merker det innimellom, men jeg føler meg også mer stappa etter jeg har spist enn før , også merker jeg at innimellom er bare tanken på noe spesiell mat nok til å gjøre meg kvalm som f.eks kinamat, blir jeg skikkelig dårlig av å tenke på . ok, bor i Ski- Akershus
Oktobergutt2010:) Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2010 Høres akkurat ut som meg, oppblåst og føler meg stappa Moren min var "redd for at jeg skulle se gravid ut med en gang slik som alle de andre jentene" som hun så fint sa. Altså at dagen jeg finner ut jeg er gravid har jeg plutselig mage dagen etterpå. Så nå føler jeg meg helt dum da jeg ble som hun sa... 7 uker på vei og jeg har en mistenkelig kul jeg rett å slett ikke kan presse inn Kinamat? Åååh, å det som er så godt!!
Catias Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Hei hei Er også 7 uker på vei med nr 2.....er 27år og bor i oslo....
Mini90<3 Skrevet 17. mars 2010 #11 Skrevet 17. mars 2010 hehe man kan jo ikke akkurat styre om man ser gravid ut selv da:p . er koselig da, når man ser litt mage, da vet du liksom at det er noe der ! ja kjæresten min synes det også er veldig godt, og jeg klarer rett og slett ikke tanken på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå