Gå til innhold

8 uker og faren vil at vi legger ham pâ eget rom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby er bare 8 uker, jeg ammer ham fremdeles 2 ganger om natta, men faren klager pâ at han ikke fâr sove om natten og vil at vi allerede nâ skal legge ham pâ sitt eget rom. Jeg syns det er for gale, men han mener jeg er en hysterisk mor... Er dette normalt? Noen andre som har en sânn far? Noen andre som har hatt positiv erfaring med â legge sin baby pâ eget rom etter bare 8 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt tassen på eget rom i sprinkelseng fra han var tre uker. I begynnelsen lå jeg på rommet sammen med han, for da våknet jeg ikke så mye når jeg skulle amme, samt mannen min fikk en hel natts søvn. Tassen sov mye bedre så fort han kom på eget rom.

Nå bruker vi babycall (står på det mest sensitive - og da hører man jo alt). Nå våkner han bare en gang om natta (4 måneder), så da er det jo ikke noe problem.

Vi kan ikke forvente at pappaene både skal være ofte våkne om natta, fungere på jobb, være avlastende på kvelden og kjæreste på en gang. Her fungerte det mye bedre når han kom på eget rom.

Legg en madrass på barnerommet eller sett inn en enkeltseng. Bo der til du føler deg trygg og flytt så tilbake i ektesengen! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...