Gå til innhold

Alt er bare kaos

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fant ut for noen dager siden at jeg er gravid, og etter å ha snakket med han som evt skal bli far ble vi enige om at abort var det beste valget..

Vi er ikke sammen og han prøver å bli sammen med eksen sin igjen, så da er det vel ikke noe sjakktrekk å gjøre ei annen gravid.

Dro derifra med en god følelse og tenkte at dette er et riktige og alt kommer til å ordne seg...

Men så kom tvilen... sliter nå...

Har bestillt time hos legen og sagt jeg skal ta abort, men nå vet jeg ikke om jeg klarer å gjennomføre det...

Tenker masse frem og tilbake, ønsker ikke å ødelegge livet til han med å prakke på han en unge, men vet ikke om jeg kan leve med meg selv om jeg gjennomfører en abort. Så hvem skal jeg ta hensyn til... vil jo at det barnet jeg evt får skal føle seg ønsket...

Før jeg fant ut at jeg var gravid hadde jeg hvert på noen fester, så har jo drukket en del alkohol tidlig i svangerskapet..... pluss at jeg røyker, er ikke lett å slutte med det når alt bare er kaos og man ikke engan vet hva man vil...

Så da er jeg bekymret for at om jeg velger å beholde barnet så har den fått en varig skade av det...

Mye greier det her, er jo ingen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre, men må bare lufte det..

Fortsetter under...

Jeg synes du skal glemme tankene om hva bf vil, røyking og festene du har vært på.

Det eneste du må finne svar på er om DU ønsker å bli mor der du er i livet nå. Ønsker DU få barn? Hvordan vil du at livet ditt skal være i årene fremover?

Vi er mange som lever lykklige liv selv om vi har tatt det tunge valget å avbryte et svangerskap. Antakelig mange du ikke vet om i din nærmeste omgangskrets også.

Av og til er omstendighetene sånn at det rett og slett ikke passer å få barn.

Lykke til med avgjørelsen:-)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...