Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg i å tenke på om jeg kanskje ikke er gravid allikvel. Testen lyste jo gravid etter ett minutt og jeg har jo symptomer og alt. Men allikevel så får jeg sånne dumme tanker. Er det flere som har hatt det sånn? Det er nesten så jeg bestiller tidlig ul privat bare for å sjekke at det faktisk er noe der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt med deg på tanken. Jeg har hatt to tester som er positive og den ene faktisk med Clearblue ukeindikator, og er laangt over mens perioden. Men allikevell får jeg en tanke av at det ikke er noe der.

Vil tro det er helt normalt å føle det slik frem til UL, hvor man kan se hjertet slå og at det faktisk er noe inne der. :) Jeg testet positivt på tirsdag, og har fått time hos lege torssdag denne uka. (bare MÅ få det bekrefta 100%) ;)

Skrevet

tenker sånn jeg også,derfor skal jeg ringe å bestille privat ultralyd i morgen:) bare for sikkerhets skyld:) har hatt pippelitt blødning også så.

Skrevet

Godt å høre! Jeg ringte helsestasjon idag og fikk time der, men det er jo ikke før i mai.. Lenge å vente. Tror kanskje jeg skal ringe privatklinikk og ordne meg en ultralyd jeg også nå, ja. Jeg klarer ikke å vente til uke 17. Aldri i verden.

Skrevet

Ikke bare dere som har det sånn nei :)

Hadde masse gravid symptomer tidligere i trimesteret.. etter jeg hadde en blødning i uke 7, mener jeg bestemt jeg har mistet de fleste symptomene. Har vært med legen å fått bekreftet at jeg har stigende hcg.. men likevel. Føler at det ikke er noe der :) men når jeg tenker meg om, så er jeg fremdeles litt trøtt og blir veldig sulten om jeg ikke har spist på en liten stund.. slik pleier det ikke å være..

Er 9+5 i dag :) Har bestilt tidlig ul 6.april.. da er jeg 12+5. Alt har virket så uendelig langt frem i tid, men nå begynner det å nærme seg. Greier ikke 100 % å glede meg over graviditeten før jeg faktisk ser med egne øyne at det er noe der.. og noen ganger er det så ille at jeg faktisk er overbevist om at det ikke er noe der.. men hvorfor har jeg ikke mensen da?? haha!

Har fått ordinær ul 10. mai, men så lenge er det bare å glemme at jeg venter :)

Godt å høre jeg ikke er alene..

Skrevet

Hoff, jeg veit ikke om jeg skal gå for tidlig ultralyd eller ikke. Forandrer mening hele tia. Jeg ER jo gravid. Jeg har ikke hatt noen blødninger, testen sa "Gravid" på fredag og det er ikke noe som tilsier at jeg skal dra på tidlig ul. Tror jeg kanskje skal vente til etter første sjekk på helsestasjonen. Før det er det jo så mye som kan skje. Så tror jeg satser på ul rundt uke 12, og da blir det ikke så lenge å vente på den ordinære etterpå! Vanskelig det her. Føles liksom så rart å ikke skulle til legen eller noenting når det er noe så stort på gang i kroppen.. Men, men. Like greit å vente til 1. trimester er over =)

Skrevet

Jeg er ganske overbevist om at ALLE symptomene på graviditet forsvant med en gang testen lyste GRAVID! Det føles i alle fall sånn.

Akkurat som om kroppen er fornøyd, den har gitt signaler og jeg har skjønt dem :o) Velger å holde meg til den teorien så lenge jeg ikke har vært på ul og egentlig ikke aner noe om hva som foregår innendørs :o)

Skrevet

Det der hørtes så fornuftig ut, at den tankegangen skal jeg kidnappe! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...