Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 på fredag var egge 15mm å i dag var den endelig 19mm:) så fikk tatt EL-sprøyten:) Etter 3år prøving så kan de endelig bli en positiv test:) Berre så glad at eg måtte si de til noen:) då skal de testes om 14 dager:)
monca*84*j12 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Gratulerer sååå mye mini=) Er de sprøytene sånn at man får eggløsning- eller er det fordi du skal ha ivf? Jeg går på pergo denne mnd, men regner med at om det ikke gjør susen blir det sprøyter på meg også.. Skal til gyn 14april.. Er kjempe spent! Lykke til
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 De er for å få EL. eg får verken fullvoksne egg elle at di løsner:S så måtte få hjelp til begge deler:) Føle meg som stam gjest hos gyn eg:) hehe va der torsdag, fredag og i dag:)
monca*84*j12 Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 cool... Det er det jeg håper også.. Jeg mener hu sa at mitt problem var at de ikke løsnet.. Så jeg håper jeg får det! Lykke til
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 Bør vel få de da? eg komme ikke til å følge me på jobb di neste 2-3 ukene:), komme berre til å gå rundt å prøve å ungå å måtte bære noe:) tør ikke å ta sjansen på å stresse å sånn:) E klar nå for å si de sånn:)
monca*84*j12 Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Ja, burde nok få det.. etter over to års prøving. Og konsantert manglende eggløsning i ett år... Trur jeg på.. Håper det går din vei nå altså! *krysser fingrene for deg* klemklem
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2010 Får håpe me klare de begge 2, kanskje me klare å få 2010 barn:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2010 i kveld kjente eg el smertene:P HÆRLIGT:) Då må eg berre vente til teste perioden:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2010 hehe klarte ikke å dy meg:) måtte teste me graviditets test i dag:) sjøl om eg vett at den blei falsk, men måtte berre se de:) fikk positiv test pga el-sprøyten:P hehe
Lambert Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Hei Mini! Gøy å høre om andre som også har satt el-sprøyte. Jeg tok el-sprøyte på fredag, og venter bare på testperioden.14.dager. Utrolig lang vente tid, men jeg får vel smøre meg med tolmodighet. Får håpe vi snart har spire i magen.Krysser fingrene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå