Vimsa :) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 www.vimsagriperdagen.blogg.no koselig om du tar en titt! Skal oppdatere iløpet av hele graviditeten om temaer rundt denne tiden, trening, kosthold +++++. Håper dette blir en fantastisk tid! Ønsker deg en super dag! Har du blogg?
KirstenAnn64 Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Fantastisk innlegg. Så flott du har gjort det. Lykke til videre..
Vimsa :) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2010 Hei 1964 modell! veldig koselig tilbakemelding å få Ha en fin dag!
madame Mim Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 veldig kosleig blogg du har=) Er spennende å ha flere som har termin omentrent samtidig som en kan følge litt med på.
Vimsa :) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2010 Hei madame Mim Tusen takk!!! Når har du termin? Har du blogg? Ha en fin kveld!
♥Axinija♥ Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Fin blogg Vimsa, gøy å lese... Jeg foretrekker både appelsinjuice og sjokomelk, hva betyr det da tro??
Vimsa :) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2010 Hei ♥ Axinija & spiren ♥ Takker!!! Kanskje det er tvillinger..................? Når har du termin? Ha en fin kveld!
♥Axinija♥ Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Nei, hehe...ære være! Har bare funnet en hjertelyd til nå, er 11+6 idag, så det bærer over til 2.trimester i morgen....wee... Termin 25.oktober.... Ha en fin kveld du og.....
madame Mim Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 heia, har termin noen uker etter deg Den første desember. Har ikke blogg dessverre, men nå ligger jeg sykemeldt hjemme på sofaen så da har jeg jo god tid å lage en.. hmm vanskelig?
Gjest Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Hei, så koselig. Vi har jo termin omtrent likt og jeg var også på ul for første gang i går =) Jeg offentligjorde min graviditet på bloggen min idag jeg, med en liten video =) Se den her http://malin-mittlillehjem.blogspot.com/ Jeg følger deg gjerne videre..
Novemberjenta* Skrevet 10. april 2010 #13 Skrevet 10. april 2010 Hei, jeg har termin i slutten av november, har dere også i november?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå