Gå til innhold

Redd for Cytotec!!

3*MA

Anbefalte innlegg

Jeg midt i tredje svært ufrivillige abort, MA alle sammen.

Jeg skal til utskrapning i morgen og fikk egentlig beskjed om å ta tre Cytotec hjemme kvelden før (altså i kveld). Men det nektet jeg å gjøre, fordi jeg ikke ville starte en spontanabort hjemme. Første gang jeg mistet startet aborten av seg selv og det var forferdelig mye blod og veeeeeldig vondt. Så jeg ville ikke gjenoppleve det.

Men jeg blir altså nødt til å få dem vaginalt i morgen når jeg kommer på sykehuset. Jeg skulle helst sluppet dette også, men men.

Det jeg lurer på er om det er noen andre som har erfaring med dette og kan gi meg noen hint om hvordan det kommer til å utarte seg.

Fortsetter under...

Hei

Trist å høre at du har mistet igjen. Du får vel utredning nå siden dette er din tredje MA?

Jeg mistet og i MA i uke 12 og fikk Cytotec med meg hjem. Disse skulle tas vaginalt.

Etter ca to timer startet det du beskriver som veeeeldig vondt etterfulgt av myyye blod! Det værste jeg har opplevd!!

Hadde jeg visst hva jeg skulle igjennom hadde jeg aldri forlatt sykehuset, men krevd å bli lagt inn for smertelindring de timene det stod på.

Det positive med disse pillene er at de man stort sett slipper utskrapning etterpå, siden livmoren kvitter seg med alt. Men mener det er best å unngå utskrapning, slik at kroppen kommer seg fortere i gjenget igjen.

Jeg blødde ca 14 dager etterpå, men fikk heldigvis mensen igjen ganske fort.

Jeg ønsker deg lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...