Gjest eelis+kian Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg mister så sykt mye hår. Det begynte da småen var rundt 3 mnd, nå er han 5 mnd. Jeg er redd for å dusje og børste håret, fordi jeg mister så utrolig mye hår da. Er drittlei av å støvsuge opp til flere ganger om dagen, og jeg må gå over senga med støvruller hver eneste dag (jeg bytter sengetrekk og laken hver uke, så det er ikke der det ligger heller). Det er hår over alt. Når kan jeg regne med at det begynner å avta? Kommer jeg til å bli skallet? :-(
2 Mini oss Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Hei, føler med deg og henger meg på denne! Akkurat lik alder på barna våre, og vi har røytet like lenge! Herre, hele badgulvet er jo helt dekt med hår etter en dusj
Lemonia Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Rundt 9-10 mnd etter fødselen. Og du blir ikke skallet. ;-) Fælt mens det står på, men det slutter og håret blir som før igjen.
Babyønske �� Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Det begynte ved 3 mnd og begynte å avta ved ca 6 mnd.
AussieAnette Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Begynte ved 3 mnd og har begynt å avta litt nå, poden er snart 6 mnd. Tips: Gå på do og dra ut det du kan iblant så havner ikke alt overalt. Samme rett før du skal legge deg. Jeg drar alltid ut de løse hårene før sengetid , lite hår i sengen da. Kanskje det funker på deg og ?
Gjest eelis+kian Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar alle sammen :-) Ser frem til det gir seg litt. AussieAnette: Jeg har prøvd å børste håret rett før jeg legger meg, men det var like mye hår i senga da jeg våknet morgenen etter. Det er altså helt vilt, jeg har flekker helt uten hår.
AussieAnette Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Usj.. så kjipt. Håper det gir seg for deg snart!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Jeg begynte også å miste masse hår da lillemann var 3 måneder. Vil det hjelpe å spise B-vitaminer? Jeg har spist det i snart 2 uker, ser en liten bedring, eller kanskje det bare er innbilninger.......:-)
Gjest eelis+kian Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 Jeg tar multivitaminer, men har ikke sjekket innholdet av B-vitamin, hehe. Det kan jo være en idé :-)
Tigerpote Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Som jeg skulle ha skrevet det selv, eelis! Jeg mister også SYKT mye hår. Det startet for noen uker siden, og på den korte tiden har den lange hestehalen blitt halvert! Jeg sjekket hodet for bare flekker senest i dag hehe. Fant ingen da. Jeg tar 2 b-vit hver dag, noe jeg har gjort lenge før jeg ble gravid, men det hjelper ikke mot dette gett. Har tenkt jeg skal høre med frisøren om det ikke gir seg snart, jeg vet det finnes noe middel, men om det er bortkastede penger, det vites ei...
Tigerpote Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Å, må føye til at senga mi er full av hår også! Må plukke og plukke både i senga, på klærne, på vesla etc. Jeg står også og drar ut hår på hår på hår, jeg røyter selv om jeg ikke vasker det også, men det er mye mer når jeg vasker det ja! I natt lå jeg med strikk, ekkelt å ligge med, men det ble ikke så mye hår i senga da!
las chicas Skrevet 15. mars 2010 #12 Skrevet 15. mars 2010 drikk sansasol!!! det gjorde jeg med en gang året begynte å falle av. hjalp med en gang. vet ikke hvorfor da. hadde en periode for noen år siden da jeg mistet masse hår, ble anbefalt sanasol og det hjalp da også
Anettemor82 Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 hmmm. sanasol smaker jo godt i motsetning til mye annet. Kanskje jeg skal gjøre innkjøp av det. Her detter det av også, glad jeg har mye å ta av. begynte rundt 3 mnd og det er mye enda. 5 mnd.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Samme her! Begynte da hun var ca. 3 mnd. Jeg tar store dotter ut av håret når jeg dusjer, og sluken er tett med hår. Hele huset og senga er fulle av svarte hår. Like etter at jeg har støvsugd, flyter det med nye hår igjen. Jeg har nå ca. halvparten så tykt hår, som jeg hadde før jeg begynte å røyte så masse.Heldigvis har jeg et VELDIG tykt hår i utgangspunktet, så jeg synes det er deilig å røyte litt. men nå har det gått litt vel langt syns jeg. Når ungen leker på gulvet har hun plutselig hele hånda innsurret i hår som kommer fra meg. Jeg velger å tro at det vil gå over i takt med at man ammer mindre????... kanskje...???
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 Da skal jeg kjøpe sanasol i dag. Prøver alt for å ikke miste alt håret:-) Det er jo verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå