Gå til innhold

Flere som sliter med å kaste opp lang inni svangerskapet?

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Nå er jeg 23+5 og sliter fortsatt med oppkast.

Svangerskapskvalmen ga seg når jeg var 16+..... Men når jeg var 19+3 kastet jeg opp og etter det har jeg kastet opp 1 til 2 ganger i uken. Det er ikke svangerskapskvalme som det har vært. Nå er det mere slik at jeg kjenner jeg får en skikkelig klump i halsen og da er det egentlig bare å vente på at det vil komme noe i retur før eller siden :P

Jeg er dødssliten og har nesten angst for å spise kjenner jeg.... Er det flere som har det slik?

Jeg hadde det sist også, men da begynte det mye senere.....

Fortsetter under...

Heia Bjørnen Collargol:-)

Jeg kastet opp sist i forrige uke. Husker ikke akkurat hvilken dag... Er i dag 27+1. Jeg var VEELDIG intenst kvalm til uke 16. "Bare" veldig kvalm til ca uke 22-23. Er fortsatt litt kvalm. Brekker meg nesten daglig, men kaster ikke så mye opp lengre. Kvalmen er ikke til noe særlig hinder nå, den bare er der... Føles som jeg har mye slim i halsen som sitter i veien og som jeg må brekke meg for å få opp, særlig om morgenen.

Jeg leste på et annet forum at du har andre mageplager også og at familien har "magesjau". Jeg "håper" det er det du har og at det derfor går over raskt! Hvis ikke kan det kanskje være greit med en tur til legen for å sjekke at det ikke er andre ting som gjør deg kvalm? Men jeg har også hørt om folk som har hatt svangerskapskvalme, der den har gått over for så å komme tilbake etter noen uker.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...