_lille_meg_ Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hei. Er etter mine beregninger gravid i uke 4+4 dager. Hadde ømme bryster før helgen, men har ikke det lengre. Jeg har menssmerter i ryggen, men i noe spesielt i magen. Har ikke hatt noen blødning, men har sett bittelitt brunlig utflod etter toalettbesøk på fredag. Er veldig redd for at jeg ikke er gravid lengre, og får ikke time til lege før om 1,5 uke! Er det noen som har opplevd noe liknende? Håper virkelig på svar her! Alt tas i mot med takk
*velkommenlillevenn* Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid for 2. gang. Ingen symptomer... Det hadde jeg ikke sist gang heller, i alle fall ikke så tidlig. Dette er jo rundt ikm, så jeg har litt sånn murringer. Har hatt det noen dager. Egentlig bruker jeg ikke kjenne noenting når mensen kommer, så jeg hadde en liten anelse om at det var noe annet på gang. Og det var det:) Tror ikke du trenger bekymre deg. Har skjønt at alle svangerskap er individuelle, og at sammenlikning gjerne fører til bekymringer... Lykke til, og klem fra meg:)
_lille_meg_ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Takktakk for svar! Vet at det er veldig individuelt, men jeg tror jeg bli gal av å ikke vite... jeg har mistet en gang før, og når det skjedde fikk jeg veldig vondt i ryggen/magen, men da blødde jeg. Fikk beskjed om at hvis de ømme brystene forsvant, så var det gjerne et tegn på at noe var galt. Derfor blir jeg veldig bekymret nå, siden jeg hadde ømme bryster i begynnelsen, men ikke nå. Lykke til med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå