Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Er så usikker på hva vi skal gjøre, prøve eller vente til april. Vingler frem og tilbake. Men jeg skulle jo helst ha hatt baby i går, selv om vi nå bare går inn i 2pp. Termin nå blir evt 18 des.Har fått ca 2 uker før ul termin og ca 1 uke før min egen termin begge gangene tidligere. Får enten håpe på 2 uker før eller 2 uker etter nå da. Klarer ikke å vente jeg, Nei, det blir nok en intens koseperiode dette også, det har han nok ikke noe imot. Går for årets julegave!!!
ariel 78 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Vi går også inn i 2 pp denne mnd og har tenkt å prøve for fullt:) Når har du EL da?Jeg satser på 29-31 mars. Hadde jo vært den perfekte jule-gaven det da:) Dessuten er jeg kjempe utålmodig og orker ikke å hoppe over en pp. Lykke til:))
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Har vel eggløsning rundt 24-26 mars tenker jeg. Siste syklus var i allefall 28 dager. Men her testes det ikke eller tempes, kjører bare på. Satser på at vi treffer eggløsningen. Er så utålmodig som fy! Har du barn fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå