Gå til innhold

Dere som venter nr.3!!!! Hva gjør dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr.3 i starten av november, og har to små på 3år og 10 mnd. Lurer på hva dere tenker å gjøre med tanke på hus og bil.

Vi har bare 3 soverom og får ikke plass til 3 barneseter i bilen. Vurderer nytt hus og ny bil.

Noen andre som også gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det tre tette gitt.. Skal i banken i dag ang lån på hus :) Håper det ordner seg.. Leier en leilighet i dag.. Trenger sårt en større plass.. Har virkelig ikke lyst til å bytte bil, så skal prøve med 3 seter bak å se om det går.. Håper virkelig det, men bilen er litt trang bak, så vi får se :) Kjører volvo v50..

venter også nr 3 i begynnelsen av november :)

Skrevet

Hei! Her venter vi nr 2 og 3... Tvillinger!

Vi har en liten en på 21 mnd.. Så vi må kjøpe ny bil og større plass og bo! Muligens flytte ut av byen da vi ikke har råd til noe særlig større i denne byen!

Skrevet

for å si det slik...jeg freaker ut! har hatt mistanke en stund, men i dag tok jeg test.....gravid som bare det.....virkelig ikke planlagt dette her.....har ei på 15 mnd og ei på snart 3 fra før.....

heldivhvis har vi stor bli...men huset begynner å bli vell lite for såpass mange....

Skal nok gå bra dette her....men dette kommer til å ta tid å bearbeide....

Skrevet

He, he godt å se det er flere i samme båt. Selv om dette var et lite sjokk, var det nok verre for mannen.

Jeg er nok i tillegg litt roligere enn mannen. Han er så negativ med engang. Vi har pr i dag stasjonsvogn og kan fint sette den siste barnesetet foran, så kan jeg sitte bak.

Vi har også for lite hus- og er på utskikk etter noe større. Men det var vi før vi fikk vite at vi skulle ha en til :P

Men nå mener han at vi ikke har råd til drømmehuset. Neivel, tenker jeg. Da får vi vente et år da. Vi klarer da å ha den lille på rommet vårt så får vi ta det derfra.

Det løser seg alltid på en eller annen måte. Han tenker nok mest på økonomi, men har heldigvis 9 mnd på å forberede oss. Gruer meg heller til å fortelle det til svigers som skal ha en mening om alt. Jeg får sikkert skylden da jeg har sagt jeg gjerne vil ha 3 med tiden, mens mannen vil bare ha 2.

Vi får være flinke å støtte hverandre her inne jenter :)))

Klem fra

Skrevet

Venter også nr 3 og ser oss om etter nytt hus. Vi skulle uansett flytte da, så er ikke bare pga babyen det =)

Jeg tviler på at vi får plass til tre seter bak i bilen også, så må vel se oss om etter ny bil... Har to gutter fra før, snart 3 og 4,5.

I begynnelsen tenkte jeg ikke noe på det, siden jeg har mistet et par ganger før så trodde jeg ikke det skulle gå bra denne gangen heller. Men nå er jeg 9+3 og får mer og mer tro på at dette faktisk kommer til å gå bra!

Tenker panikken ang bil og hus kommer om noen uker ;-)

Skrevet

Vi venter også nr.3, i oktober.. Har en på 3,5 og ei på 1,5 fra før. Vi leier en leilighet med kun 3 soverom..men vi tenker at de to eldste får dele soverom når den minste skal få eget soverom. Jeg trooor vi skal få plass til 3 barneseter i bilen...håper det ;) Vi vil bygge hus etter hvert, men vi har ikke tomt eller noe enda, så da får vi bli boendes her så lenge. Det går nok greit!;)

Skrevet

Vi venter også nr 3, i oktober. Har ei på 9 og ei på 7, de bruker bilputer, men det spørs om ikke bmw`n blir litt trang for ett sete til også! For ikke å snakke om at jeg må ha plass til barnevogn også! Vi bygde på huset i fjor sommer, slik at jentene skulle få hvert sitt rom, siden de hadde måtte dele rom lenge. Men nå står vi her da å mangler et soverom! Så det spørs om vi ikke må bygge på litt til på den andre siden av huset også! Bor på gård, så å flytte er ikke aktuelt. Men den lille får nok dele rom med oss ei stund, det er ikke billig å bygge på heller! Hvis man vil går det meste! :) Lykke til med hus og bil alle sammen! :)

Skrevet

hei, vi venter også nr 3 i november, ang plass i huset så har vi planlagt å flytte kontoret ut i uthuset, så da får vi et soverom til, har en bmw 5 serie så regner med å få plass til et sete til imellom bilputene til storesøskene som da er 6 og 8...

Skrevet

hei:)vi venter også nr.3..vi bor i et gammelt hus med 3 soverom(så de er ikke så store)men tenker at babyen vil komme til å sove sammen med oss i starten,så får de 2 mindste dele rom etter det:)blir nesten 2 år mellom de..ang.bil,så er jeg mest stressa for de vi ikke har bil pr.idag..og nå blir det enda dyrere å invistere i en:P men eldste blir 7 år,så hun sitter bare på pute..lykke til alle sammen:)vi finner vell alle ut av det til slutt;)

Skrevet

I bilen går det tre barneseter, men vi har bare to soverom i hovedetasjen. Det er nok lenge til barna (3 og 5 nå) trenger sitt eget rom, så fram til det skjer deler de det største rommet. Vi er en samsovende familie, så egen seng på eget rom er det ingen av oss som trenger enda ;)

Skrevet

Har en som blir 3 år på fredag:) og en på 1år 9 mnd:) Nr 3 ventes i slutten av Oktober:) Bor i en 3 roms leilighet. Men er på utkikk etter større! Kjører volvo v 70- Med litt godvilje får vi plass til 3 bilstoler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...