Gå til innhold

Spiral og sexlyst. Andre som mistet sexlysten totalt av spiralen? Eller..

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Jeg har sexlyst, jeg vil gjerne ha sex femti ganger omdagen jeg altså, det er bare det at jeg rett og slett ikke blir våt eller klar "der nede". I hodet mitt er jeg veldig klar da. Er dette et vanlig problem?

Flaut.

Skrevet

Du ammer, sant? I så fall er det helt vanlig. Ammingen gjør at kroppen er i en kunstig overgangsalder, og slimhinnene i underlivet blir tørre og skjøre og man får problemer med å bli "våt". Glidemiddel bør løse problemet.

Skrevet

har akkurat samme problem etter jeg fikk satt inn spiral..

Jeg er også klar inni hode, men sånn ellers ikke så veldig;) men kan ikke slutte det eller, da blir ikke sambo så fornøyd tror jeg:-)

vet ikke om det er vanlig, men har sett mange har skrevet her inne at lysta kommer bort..

Skrevet

Hormonspiral? Jeg måtte ta ut min fordi jeg mistet sexlysten totalt... Den kom tilbake med en gang jeg tok ut spiralen (så jeg ble faktisk gravid samme mnd...)

Kobberspiral på meg nå!

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Ammer ikke nei. Da jeg ammet hadde jeg sex hele tiden :)

Skrevet

You lucky b...;o) Nei, da ville jeg nok skyldt på spiralen, ja.

Skrevet

Jepp! Føler meg i grunn kjemisk kastrert. Så godt som all lyst er borte, skjedde fra den dagen jeg satte inn spiralen. Pluss andre plager også. Blir "klar" de få gangene det er noe action da men... Skal til legen straks og spiralen skal UT!

Skrevet

Glidemiddel er tingen da vettu:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...