Gå til innhold

Normalt at symptomer forsvinner...og varierer..

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pølsevev hahahahaha:))) skal vi tro på dette da nurket?;) virkelig tro eller late som?:)

er vi i stand til det tro???har mistet det begrepet jeg......jaja vi får tro på det da...i morgen hvis alt er bra skal jeg tro på julenissen i så fall....det må være ett mirakel....

Hei, takk for sist og gratulerer så masse med liten baby i magen Nurket!! Godt å se at du har lyktes og spesielt etter så mange forsøk med tilhørende skuffelser.

Lider så vondt av deg når jeg leser hvor redd du er for å miste. Skjønner deg så godt og vil støtte opp under det som din lege har sagt. Symptomer kommer og går. Tror alle som har opplevd å miste foretrekker å ha symptomer på sin graviditet, men ikke glem at det er like vanlig å ikke ha så mange symptomer. Det er lett å si for oss andre akkurat nå, men jeg vil så gjerne for din del at du skal få muligheten til å slappe litt av. Det er det beste for både deg og den lille. :-))

Take care!

Takk ønskebaby :-)

Har det veldig tøfft om dagen...vet ikke helt hva som skjer men...mange vonde følelser for tiden...

Puppene tror jeg lurer meg...tar jo cycklogest...og merker at de er på og av ettersom når jeg har tatt medisiner...

Er veldig uggi og kastet opp igjen i dag...liten matlyst...men det kan jo og være fordi jeg sover dårlig og er så stressa...

Har ikke helt trua...og går bare og gruer meg liksom...

UL blir greitt...da vet man...

Dette er bare så vondt så vondt...greier ikke skru av hodet...surrer meg inn i slike vonde tanker og blir der.

Hvorfor skulle det gå bra nå?

Huff....

Annonse

Symptomene mine har variert fra dag til dag etter positiv test, noen dager mye og kraftig, andre dager merker jeg nesten ingenting. Godt å høre at det er normalt da:o)

Har en god følelse for deg Nurket og tror det kommer til å gå veldig bra med spiren din:o) XXXXX

for hver gang jeg får ett bitte lite håp om atd et kan gå veien alikevel som før i dag? ja de ømme puppene kom tilbake me hva skjedde en time senere??

BLOD! ikke mye men blod...myk tapp og murring i magen...da tenker jeg at hvis dette går bra nå så må jeg være den mest unormale gravide damen som finnes....

så mitt håp sank enda mer idag...hvis det gikk an å synke mer da...

du klarer dette nurket....det vet jeg;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Ikke driv og ta på livmortappen. Jeg gjorde det i første svangerskapet og fikk kjeft av legen når jeg fortalte mine bekymringer pga lovmortappen vekslet mellom å være hard og myk.

Det er ikke bra å drive og ta på den fikk jeg streng beskjed om, og dessuten var det normalt at den ikke var konstant hard som jeg hadde lest at den skulle være :P

Nei jenter, dere må prøve å ikke tenke og føle så mye, tror dere hundser dere opp mere enn nødvendig. ALT er normalt i dette gamet og det er egentlig bare bortkastet å lete etter symptomer hele tiden. For som legen til Nurket har sagt og flere her inne er det helt normal med symptomer som kommer og går.

Alle svangerskap er forskjellige, både fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap.

Jeg vet at det ikke er enkelt å slappe av, men den lille spiren i magen har ikke godt av at dere skal gå rundt og være bekymret 24/7.

Så lenge dere ikke har fått påvist at det ikke er en spire der så prøv å nyte at det ENDELIG bor en liten spire i magen deres :)

KLÆM

Takk BC...

..men det er noe med dette gamet og har du misstet noen ganger så kjenner du når magien er vekke..

Jeg tror noe skjedde i helgen...fra å kjenne masse...er det plutselig helt stille i kroppen....våknet mandag og noe var annerledes...

Jeg har et håp så lenge jeg ikke blør...og prøver å tenke positivt...men husk det er jo gjerne her man får uttrykt sin frustrasjon...ellers holder man motet oppe og tenker på andre ting...

Tenker på deg i dag T!

hei her også nurket;) takk for gode tanker....tenker på eg også og skule ønske du klarte slappe litt mer av enn meg...har veldig veldig god følelse på deg skjønner du;)

jeg må bare skru av og slutte å anylesere situsjonen...blir så sliten:( og lei meg....vet jo ikke noe sikkert før i kveld men er veldig redd for hva som kan vise seg....

håper så inderlig vi får ett fantastisk øyblikk å få se hjerte til nurket slå...har så lyst å dele ett sånt øyeblikk medmannen min nå....gruer veldig ti ul i kveld.....men får håpe vi bare får ett sikkert svar...at det ikke er for tidlig tenker jeg.....da er vi jo like langt og må vente en uke til...nå kjenner jeg at jeg nesten ikke vil gå på en måte...vil bare ha det inni magen og ikke vite noe,,,,uff klikke snart....nei! slutt å tenk kommer ikke lengre...timer igjen nå bare...

hold motet oppe nurket!! det har du all grunn til!;)xxxxx stooor klem!

Hei igjen jenter!

Jeg støtter BC i det hun sier om at dere ikke må ta på livmortappen! Jeg går nå på tvillingforberedende kurs, og i går var det ei jordmor som var kursholder. Hun fortalte at livmortappen har utrolig lett for å blø under svangerskapet. Det er masse små blodkar som er samlet her, og det er ikke rare berøringen som skal til her før det blir blødninger (typisk etter samleie). Hun sa de får svært mange henvendelser på Haukeland fra bekymrede gravide som har blødninger, og så viser det seg at det 'bare' er livmortappen som blør fordi noe har kommet borti den. Så derfor er det nok lurt å ikke undersøke seg selv på den måten, det kan lett føre til enda flere unødvendige bekymringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...