Gå til innhold

Tøysekroppen...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ihvertfall fått post av deg;) me skal slette litt etterpå:)

er du i kjellern iegj du da stakkar??:( men tror ikke du trenger...det er forferdelig og gå rundt som dette her jeg vet.....syns du skal ta en ul jeg og får det overstått...det gårn nok bar for din del skal du se;)

jeg gruer meg noe helt for jævlig rett og slett men tenker at det skak bli godt å få noe fast å forholde meg til og ike gå rundt å tro og mene jeg blir helt gal jeg....nr før sammenbrudd liksom:/ må bar ehoppe i det og føle på det som måtte komme og evt kravle meg opp igjen av dritten og prøve igjen...men håper i det lengste siden jeg ante ømme pupper i går kveld og i morges når jeg våknet......klistrer på meg ett tappert smil;)

God morgen T!

Jeg lå våken i hele natt for jeg fikk det for eg at jeg kom til å blø...hvor koko går det an å bli? Blendahvitt papir...

UL i slutten av uken...jeg spyr bare ved tanken, av skrekk...livredd for å se en liten skygge uten liv, slik jeg opplevde i uke 11...værste dagen i mitt liv...banken på skjermen til legen for å se om det hjalp...

Legen mi sa at det er helt normalt at symptomene kommer og går så tidlig...håper han ikke bare luretrøster meg...tror han forstod nok hvor redd jeg er....

Vond dag i dag igjen...det rare er at utover dagen blir puppene mer og mer vonde...kanksje cyclogesten slår inn etter noen timer?

Fy fader jeg er så redd...må prøve å riste det av meg...men ikke lett.

Hjemme fra jobb...er ikke brukende til noe...

klem til deg...kanskje sitter vi her i helgen og ler av hvor hysteriske vi var begge to...

uff ja jeg vet hvorda du har det..er redd hvis jeg tenker for mye på blod og grusomheter så skal det skje....:S

hadde du lest bloggen min så tror jeg følelsene våre er heelt like...får bare ikke til å off.gjøre den!! irriterende...har skrevte hver dage siden mdisin tiden...flinke meg:)kan du noe om sånt du? får bare error når jeg prøver å få den på profil siden min:(

du MÅ konse deg om at du faktisk HAR symptomer...at de kommer og går gjør ingenting!! værre når de aldri kommer tilbake som hos meg!

tenk på det nurket!!:)) dette går bra!! helt sikker på det for din del;)håper også legen di ikke trøste lurte deg...det hadde jeg trodd også hehehe:) men nå for tiden har jeg rett og alle andre feil så sånn er de bare med saken:) hahahaha:) vil ikke høre i tilfelle jeg blir skuffet og sånn...håper vi sitter å ler av oss selv om noen dager hehehe:)) klemme

håper vi tar feil ja...

prøver å tenke positivt men det er så vansklig...lettere å forberede seg på det værste...orker ikke glede meg og så må jeg slutte med det liksom...

ikke greitt...tror jeg har en liten reaksjon på alle forsøkene og missene jeg har hatt...tror det er ubearbeidete følelser som slipper til...masse vond sorg osv...skuffelser...og hvorfor skulle det gå nå???

ser ikke bloggen din jeg? prøvde å få opp chatten her også...fikk ikke det heller til...

vi får trøste hverande litt til... :-) håper på egga våre enda...

synes puppene blir vondere når jeg har på bh?

er godt mulig det er "gammel" sorg som kommer til overflaten...tror det er litt sånnmed emg også...er ikke noe flink å gråte...ikke for min egen del ihvertfal....kan bli kjempe lei meg av andres historier og gråte mne blir helt låst når det gjelder mitt eget liv.....men rakner nok nå hvis dette ikke går veien..er en grense for hvor mye e kan holde på før det renner over liksom....:/

nei du skjønne rjeg år ikke bloggen min fram på profilen så det er bare jeg som kan lese den:( får bare error på maskinen her når ejg skal publisere den....:( ja jeg også kjenner..dvs det lille jeg tror ejg kjenner er når bh er på eller etter den har vært på å gitt de trykk en stund.....de er tyngre men ikke spes ømme.....

Annonse

vet ikke hvordan det må være for at det skal være bra nok jeg?

I går kveld var de så vonde at jeg måtte hive bhen...i dag tidlig bare større enn normalt...nå litt vonde igjen...men bare knoppen liksom...når jeg trykker mot brystet...ellers svir det eller brenner litt...og så de rare nuppene da...og litt støl i ryggen...

skal sjekke dagboka mi fra sist...

"Uke 6: lyskestrekk, vondt i ryggen, litt kvalm, blå strek på puppene og de vokser nok litt nå, litt spreng (hvor?), litt mer trøtt, mye luft i magen..."

Men jeg skrev ingenting om det ar hele tiden eller alltid eller av og til...

Dette ligner på slik jeg hadde det i uke 4 - 5...trenger sikkert ikke være likt alltid...

sukk...er så sliten jeg....og redd...

Kjære T

Tenker veldig på deg i dag...

Sender positive vibber til deg og håper spiren din er på plass!

Vet alt om hvordan du har det....

Føler meg som en punktert hormonballong i dag...godfølelsen vekke..tror noe skjedde i helgen...

Men vi får holde motet oppe....og håpe våre to spirer er noen skikkelig luringen!!!

Klem til deg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...