lille frosk:) Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Sønnen min på 6,5 mnd snur seg bare noen få ganger hver dag, og bare fra rygg til magen. Han begynte å snu seg begge veier når han var 5 mnd. Var da veldig ivrig i en 2 ukers tid så gadd han ikke mer, men nå snur han seg litt igjen, men ikke mye. Er det andre som har opplevd det samme? Ellers føler jeg han følger sin alder i utvikling
Oslojenta79 Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 ikke stress med det.Det kommer,plutselig er det gøy igjen. Sønnen min på 6 mnd nå snur seg ikke,men skyver seg fremover etter leker,nesten opp i krabbestilling. Jenta mi var veldig treg og snudde seg lite.Beg og å krabbe tidlig,men gikk sent;-) De gjør det de vil disse barna.
lille frosk:) Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Takk for svar:) Det var godt å høre, blir jo alltid litt bekymret når han ikke følger boka helt:)
Tyren78-09+12 Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Min gutt på 6,5 mnd snur seg heller ikke. Han snur seg kun fra mage til rygg, og når han begynte med det gjorde han det en hel ettermiddag. Men så virka det som han glemte det igjen, for nå gjør han det bare av og til. Når han ligger på ryggen er han veldig rolig..vrir bare hodet og kaver med armene for å rekke leker..aldri noe vridning over på sidene eller opp med føttene. Han åler seg bakover, foreløpig ikke fremover. De utvikler seg veldig forskjellig ja. Stresser ikke med det. Tenker at han begynner når pappaen skal ha perm jeg..så får han litt ekstra å henge fingrene i/passe på, hihi
defender Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Helt enig med de andre her. Det er ikke noe å stresse med. Min kar er 7 mnd og snur seg stort sett bare fra rygg til mage, ikke andre veien. Men han er en glad og fornøyd liten krabat, så jeg er overhode ikke bekymret. Det var likedan med storebroren da han var like gammel.
Lillevenn33 Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Jeg kjenner en som ikke snudde seg før han var 9 mnd. Han gikk rundt 14 mnd og er en helt normal liten gutt på 2 år nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå