Gå til innhold

Undrer...

Anbefalte innlegg

Gjest Tutta -
Skrevet

Etter ma i januar, var jeg på ettersjekk med innvendig ul den 18. februar. Alt var fint, og gyn mente at jeg kom til å få el om 6-8 dager, altså 24.-26. februar. Hvilket skulle tilsi at jeg burde få mens i slutten av uka som var. Ingen mens så langt, men det kjennes ut til at den er i nærheten. Jeg har pco, så det kan så klart hende at hormonene mine ikke poppa egget, selv om gyn mente at det skulle skje... Men så KAN jeg jo være gravid også da... Har ingen test hjemme, og vil heller ikke kjøpe på det lokale apoteket, pga at jeg kjenner litt for godt et par av de som jobber der. Må bestille test, så da er det bare å vente da! :S Flere typiske symptomer begynner å melde seg, men det kan like godt være ønsketenkning da! ;) Er jo ikke til å stikke under en stol at jeg håper å fylle hulen igjen, FORT! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da :) Håper du er gravid igjen. Bestiller du tester i dag før kl 1200, har du dem i postkassen om maks tre dager tenker jeg. Lykke til :)

Gjest Tutta -
Skrevet

Nå har jeg fått testene.. -men tør ikke teste.. Føler meg gravid, og har mange symptomer, men tror ikke jeg er det! :P Får vente til over helga, og se om mensen kommer før det.. Er stygt redd at eggløsningen ikke ble noe av likevel, og at det er derfor ikke mensen dukker opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...