M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jaja da er det et håp igjen om 2010 baby.....
Dotten Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Æsj da. Kjenner den følelsen... Er selv i noen og tretti eller førtiende pp.... men vi har ikke vært superaktive hver pp. Har egentlig innfunnet meg med at det kanskje ikke blir flere små. Men ønsker deg masse lykke til og håper du får en spire på plass snart
ariel 78 Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Samme her,fik også TR imorges.2 dager etter IKM og jeg hadde begynt å håpe:( Får satse på at vi har bedre lykke neste mnd da:) Når venter du EL?Syklusen min har vært litt rotete i det siste,mellom 28-34 dager,idag var dag 30. Kan jo holde følge her inne da,frem til neste IKM:) Har forresten også en sønn på omtrent samme alder som din gutt:)
Carina har to små gull Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Sender deg en klem og håper på at spira sitter denne pp. Kjedelig at man skal måtte vente så lenge.Jeg prøver å ikke fokusere så veldig denne pp på babylaging og har sex kun når vi vil. Ikke har jeg telt dager heller. Tror at mye av at mange av oss sliter med å bli gravid er at vi stresser for masse. Du får ha masse lykke til i denne pp
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Drittkjerring er det rette ordet, ja! Det er skikkelig kjipt å få besøk av og til! Da krysser vi fingre for siste sjanse i 2010. Jeg klamrer meg til halmstrået noen dager til... har IKM på torsdag/fredag.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2010 Hei Dotten og tusen takk:-) Føler meg som en klagete sutrehøne sammenlignet med deg! Har jo fulgt med på og heiet på deg siden vi begynte å prøve på lille gutten, og jeg håper sånn at du får en liten en til! Jeg krysser ihvertfall alt jeg kan for deg, og hååååper at det skal klaffe for dere! Stor klem:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2010 Hei ariel 78:-) Kjipt du også fikk drittkjerringen:-( Men har veldig lyst å slå følge:-) Ligger jo veldig likt vi da:-) Tror el kommer ca 28. mars, men er ikke sikker, for begynte på bidronning gele sist pp, og da kom el 3 dager senere enn hva den skulle. Har tidligere hatt helt presise sykluser. Men siden du har hatt litt lengre sykluser også, så kan det jo hende vi får ikm ca samtidig:-) Spennende! Jeg skal bestille meg en haug med billig el tester i dag, så får jeg nok oversikt over når el er. Ser du også skal prøve bidronninggele og wild yam denne pp. Hååååååper det gjør susen for oss DENNE pp;-) Så kjekt at vi har to jevngamle gutter da! Kanskje vi kan få hver sin jevngammel til *hååååpe håååååpe* Masse lykke til:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2010 Carina81 Hei hei Carina og tusen takk for det:-) Håper virkelig den snart sitter for deg også!!!! Ja sikkert lurt å prøve å ikke stresse! Utrolig slitsomt med denne plikt sexen også egentlig;-D Går jo omtrent å ser på klokka, og så plutselig må man hoppe til sengs:-D He he skulle jo tro folk måtte gå på skole for å lære hvordan bli gravid. Nei skulle vel egentlig klart å tenke at det ordner seg, men føler liksom at jeg må prøve ALT lurt (kjerringråd ol) for at det skal klaffe... Nei vi får prøve å roe litt ned (selv om jeg ikke klarer det;-) ) og håpe det snart klaffer! Masse lykke til til deg også:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2010 Å masse lykke til Novemberknøtt:-) Håper den sitter, og at ikke drittkjerringa kommer denne mnd;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2010 Hvan går det med dere? Ariel: er tr på vei vekk? Tror jeg er ca halvveis nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå