Gå til innhold

Er det andre tegn som kan være at fødselen er i gang eller nærmer seg?

Anbefalte innlegg

jeg er nå i uke 40 har termin til fredag 19.mars. og er veldig usikker hva som er hva. jeg har fått en sønn fra før men aldri hat en rier før fødsel med han. har mye nedpress og veldig veldig vondt når jeg går presser litt ekstra for og si det sånn.

jeg er veldig usikker spør jordmor og lege om sånne ting men får aldri noe ordentlig svar. har sliti med mye smerte i di siste 2mnd av svangerskapet og blir bare være.

hvem flere tegn kan tyde på at fødslen nærmer seg..?

jeg mister mye slim og sånn det siste døgne.

sover lite og slitter veldig med at jeg blir dårlig om natten med smerte og sånn. våkner med kramper i underlivet og nedre delen av magen..

noen som skjønner noe??

Fortsetter under...

Hei!

Med min nummer to hadde jeg mye sterke kynnere og rygg vondthele tiden to uker før fødsel. Med nummer en hadde jeg ingen forvarsel før vannet gikk. Men nummer to var jeg temmelig sliten lenge før fødsel. Ringte føden og de sa at det er vanlig med nummer to. kroppen vet hva som skal skje og forbreder seg. Så lenge det er godt med liv i magen, ingen sv.skap forgiftning eller noe annen, er det sikkert bare modning. Kan hende når fødselen starter, så går det fort siden kroppen er så forbredt.

Men er det mye skikkelig smerter og du er redd, så ring føden eller ta en tur. Ikke godt å lure så mye. Bedre med en bomtur til føden da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...