Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen av dere som har gått på p-piller i forkant av prøverørsbehandling? Eller vet dere om det kan ha noen negativ effekt i forhold til forsøket?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har ganske sterke menssmerter, og jernmangel på grunn av kraftige blødninger.. Begynner å bli litt lei... Så jeg har et lite håp om at det kanskje kunne blitt litt bedre om jeg kunne gå på p-piller noen måneder nå, før vi skal igang med forsøk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141584956-p-piller-i-forkant-av-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei , jeg har brukt p piller i forkant av icsi forsøk.

Mitt 4 forsøk(første hos Hausken) og etter 3 neg på riksen .

Jeg ble gravid, det er kjempe bra å bruke p piller i forkant fordi det roer med egg stokkene og mulig bedrer eggkvaliteten seg også. jeg ble gravid naturlig Etter 7 års prøving en gang etter at jeg bare brukte p piller noen mnd ble jeg gravid naturlig.. lykke til

det er ofte at p piller blir brukt før ivf/icsi

Hos jenter med f.kes pcos blir det gjerne anbefalt å gå på pillen i 3 måneder for å roe eggstokkene og få en normal syklus.

Meeeeen det er ikke sikkert at pillene hjelper på smerter og på pms.

Hvis du da ikke vet at det og det merket hjelper for deg da..

Annonse

Foresten

Oppsøk osteopath pga menssmertene dine, ejg er temmeig sikker på at du har mye strammheter i underlivet og ting ikke beveger seg fritt der.

Jeg har uutholdelige menssmerter hvis jeg ikke går til behandling.

Har du blitt sjekket for endo forresten?

Takk for svar lindynatt. Jeg har ikke blitt sjekket for endo, nei... Men har begynt å lure på om det kan være en årsak. Har håpet på å slippe lap, men hvis det er endo er det jo bedre å få det unnagjort... Skal nevne det når jeg skal til legen ;-)

Hvor ofte må du til behandling hos osteopat for at det skal hjelpe? Koster det mye...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...