Gå til innhold

vil ha krøller uten å skade håret så mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst til å bruke varmetang da det skader håret mye. Noen som har peil på sånne "ruller" man sover med?? Hehe.. hvordan funker dette egentlig?

Jeg gikk fra korketrekkere til helt glatt hår etter graviditet og amming, syns det er fryktelig kjedelig!

Fortsetter under...

Skrevet

Rull upp håret i dopapir! Funker fett!

Du lager litt lange strimler, ruller håret og knyter igjen på toppen.

Sover med dette om natta, og vips så har du korketrekkere igjen :)

Skrevet

kjøp hårruller. De kan man legge i mange fasonger, så det ser ikke gammeldags ut. Ta i litt slum før du ruller opp og pass på at punktet du tar håret fra i hodebunnen ikke må være større enn hårrullen..

Blir nok flott:-)

Hilsen frisør

Skrevet

Takk for svar! De hårrullene er det sånne som jeg har sett på h&m eller må jeg et spesiellt sted?? Og de skal jeg sove med om natta? Hva i all verden er slum? :) Takk for svar!

Skrevet

haha tror kanskje hun mente å skrive skum... :P

Skrevet

Ikke finn på å sove med de om natta, det er dritubehaglig! Vent til håret er halvtørt før du ruller det opp, du kan eventuelt føne det litt. Da tar det ikke så lang tid før det tørker med rullene i. Det er viktig at du venter til håret er tørt før du tar ut rullene, for da faller ikke krøllene sammen. Ha i skum når håret er halvtørt, forresten. Lykke til:-)

Annonse

Skrevet

De fra hm fungerer fint, forresten. Litt store ruller gir mer naturlig fall/løse krøller, og er finest,spør du meg

Skrevet

En mer tydlig do-rull forklaring?

Blir ikke papiret vått og går i stykker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...