Gå til innhold

Heike Nathaniel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om dette navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke Heike, men Nathaniel er nydelig!

Likte ikke kombinasjonen, syns det ble litt feil, men er kanskje bare en vanesak..

Skrevet

Klarer ikke annet enn å le... Ble ikke bedre av at assosierte det med nettopp en påskekylling heller!

Skrevet

Grattis med nytt nick:-)

Hva betyr "TwoBies"?

Skrevet

Veldig, veldig dårlig kombo! To helt ulike navn i to helt ulike genre - blir helt Odd Bob. Hver for seg er det ikke noe galt med navnene :-)

Skrevet

two babies haha :P var litt lei av at alle måtte skrive ''mamma ,adriana og maximilian'', så for å gjøre det enklere skal jeg kun skrive A&M :)

Skrevet

Likte ikkje Heike, men eg syns nathaniel er nydeleg. Navna passa dessutan best kvar for seg og ikkje saman.

Skrevet

Heike er nydelig, Nathaniel liker jeg ikke.

Litt rar kombo :)

Skrevet

Det var da en merkelig kombinasjon!

Heike er fint, sterkt, flott og norrønt.

Nataniel er et av disse pinglete bibelnavnene folk ynder å kalle guttungene sine, stakkars gutter.

Skrevet

Synes ikke det passet så godt sammen. Heike er et gammelt staut navn, mens Nathaniel er nymoderne og en dæsj femi.

Skrevet

Gren på nesen da jeg så det. Veldig enig med jensen her!

Skrevet

Kombinasjonen skjærer i ørene ja, ville gått for Heike som er stolt og stødig og kutta motenavvnet Nathaniel til fordel for noe som står mer i stil.

Skrevet

Heike - ja! Nathaniel - nei!

Skrevet

Veldig Sagaen om Isfolket,dobbelt opp! regner med at du er fan;) Heike -ja, Nathaniel -nei :)

Skrevet

Liker Heike. Nathaniel er grusomt. Sammen var det totalkrasj!!

Skrevet

Rett og slett grusomt synst eg...

Skrevet

Liker ikke navnene hver for seg, og hvertfall ikke sammen.

Skrevet

*fnis*

Du må komme deg ut av sagen om isfolket - verdenen med en eneste gang!!!

Skrevet

Heike er for meg et jentenavn, så nei. Vet at det er både gutte- og jentenavn men har aldri hørt det brukt som guttenavn. Nathaniel, nei til det også. Med engelsk uttale så er det greit, men norsk uttale synest jeg ikke det er noe fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...