<3 2 herligste gutter <3 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Fleskebille lurer jeg på det heter.. Det ligner iallefall.. Samme type? Gullgutten min overnattet hos en venn i helga, og jeg henta han idag ettermiddag.. Pakket opp bagen, der var det 1 levende bille oppi..ÆÆææsj, ligner veldig på Fleskebille.. Er fleskebille en skadedyr? Håper ikke det er flere som er i bagen som har gått ut fra bagen, har ristet goooodt ut ute.. Ikke flere enn 1 jeg fant..
Gjest irismor Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 Fleskebille og melbille er vel det samme tror jeg. Små svarte med hvit stripe på ryggen? Kommer som regel i mel og smuler og kravler seg overalt. Men hvis det bare var en i bagen så er det ikke sikkert at det er flere. Det beste er å ta en omgang med støvsugeren, og pass på i matskapet.
<3 2 herligste gutter <3 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Ikke med hvit striper.. Den hadde svart hel med 1 tykk brun stripe på ryggen.. Den er i do, trekt ned (som jeg fant i bagen). Håper ikke det er flere.. grøss.. Hater små biller jeg, grøss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå