Gå til innhold

Rockering.. Hjelper det å trene med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måååå bli mindre rundt magen/midjen.

Lyst å prøve rockering. NOen med erfaring? Hvor tung bør den være? Og hvor kan jeg kjøpe det? jeg er helt blank...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sports-hoop.com, evt. flust.no.

JA det hjelper, funker og det som er. Jeg har gått inn 5 cm i midjen siden nyttår, men jeg har ikke sååå mye å ta av rundt livet.

Skrevet

Jaaaaa, det hjelper, så lenge den ikke bare blir stående i boden da, sånn som min har gjort den siste tiden. ;o/ Men den perioden jeg brukte den aktivt, gikk jeg inn flere cm i livet, kjærlighetshåndtakene på siden forsvant for første gang siden jeg fikk barn. Bør være ganske tung, husker ikke hvor tung. Min bestilte jeg på sports-hoop.com, tror jeg det var.....?

Skrevet

Gud, så smart da.

Jeg vet derimot ikke om jeg kan rocke lengre.. Har jo ikke gjort det siden jeg var liten :S er det noe som kommer naturlig?

Skrevet

Jeg klarer ikke å rocke med vanlig rockering, men disse med vekter i er lette å rocke med.

Som en over skriver, er det også det eneste som har tatt vekk kjærlighetshåndtakene. Sit-ups og sånt har ikke funket, men rockeringen gjorde susen!

Skrevet

hvor lang tid om gangen skal man rocke da? hmm..

Skrevet

Mye lettere å rocke med den med vekter, jeg kan ikke rocke med ungenes rockering, faller bare rett ned i gulvet. ;o/

Skrevet

Ja, for jeg tror ikke jeg klarer å rocke med vanlig ring heller :S

Skrevet

Man må trappe gradvis opp, gjør svinvondt i startet, får blåmerker faktisk. Men man må jo lide for skjønnheten. ;o) Kom opp i 20 minutter om dagen, da rocket jeg mens jeg så på TV.

Skrevet

Hørtes jo genialt ut.

Men hvor tung skal man kjøpe?

Skrevet

sånn, da var det bestilt!! :) Så er neste plan på programmet å få tak i målebånd til å måle midjen med. Selger de det i sportsbutikker? hmmm..

Skrevet

Vet du får kjøpt slikt måleband på nettbutikken til grete roede... tror adressen er www.greteroede.no

Skrevet

Kan ingen ting om rockering, men måebånd! Kjøpes for en billig penge på f.eks. sybutikk, matbutikk med litt ekstra utvalg.....

Trenger vel ikke spesialmålbånd for det vel!

(jeg har ihvertfall helt fint klart å måle med det jeg har i sysakene...)

Skrevet

www.rockeringen.no

noen som har bestillt derfa?

Skrevet

Kom ikke inn på linken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...