*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Fødte for 5 mnd siden, ikke fått tilbake mensen, men fullammer ikke, ammer ca 2-3 ggr om dagen. Vært trøtt, uopplagt og kvalm den siste uken, og tok derfor en test for 2 dager siden. Den ble negativ. Tok så en ny dagen etter, som også var negativ etter 5 minutter, så jeg la den vekk, og glemte å kaste den.. Da jeg kastet den idag, så har det dukket opp en strek i test-vinduet. Vet ikke når den streken kom opp, men det er ikke en skyggestrek. Tok dermed en ny test idag, ikke morgenurin. Den så også ut til å bli negativ, og jeg la den bare på badet. Så kom jeg på det litt seinere, en times tid kanskje, og da har det kommet en strek i testvinduet, tykkere, og litt sterkere enn på den igår.. Men begge har jo vist positiv etter "tidsfristen".. Hva tror dere?
Musemor med tre søte små Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Umulig å vite. Mange tester kommer faktisk med en svak strek etter tidsfristen. Siden HCG hormonet fordobler seg hver annen til hver tredje dag, så ta en ny test i morgenurin om en 2-3 dager. Hvilke tester var det du brukte forresten?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2010 Brukte stav-testen fra billigtester.no.. Tok en ny på morgenurin idag, den slo ut positiv etter 20 minutter.. Så jeg får vel bare vente et par dager, og kjøpe en clearblue digital.. Føler de er litt tryggere.. Men nå har jeg fått 3 positive etter hverandre, men alikevel etter tidsfristen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå