jentebanden Skrevet 14. mars 2010 #26 Skrevet 14. mars 2010 Da går det nok bra! For å si det sånn; hadde hotellet ligget i Side, så hadde jeg reist tilbake dit. Jeg forelsket meg i den byen, så det blir nok årets.
Piken på landet Skrevet 15. mars 2010 #27 Skrevet 15. mars 2010 Skrev ikke du en tråd om dette tidligere også? Ettersom jeg husker fikk du utelukkende positive svar angående dette hotellet. Og dere skal jo ikke reise innenfor skoleferien en gang, så jeg fatter ikke hva du stresser etter ang kø osv. Og det er bare en uke. Ta det helt med ro. Det kommer til å bli den beste ferien du har hatt!
Marbella Skrevet 15. mars 2010 #28 Skrevet 15. mars 2010 Alle hotellene har egene returanger og buffe..... Husk og ta tyrkiskbad:) det er deilig......
Marbella Skrevet 15. mars 2010 #29 Skrevet 15. mars 2010 5 juni er perfekt tid og reise på, jeg ville ikke dratt i fellesferien ikke pga av mye folk men fordi det gjerne kan bli 40-45 varmegrader og det synes jeg er for varmt med barna:) Du reiser jo utenfor høysesongen så det er ingen problem hverken med kø eller varme...
Christina06 Skrevet 15. mars 2010 #30 Skrevet 15. mars 2010 Synes du styrer voldsomt med denne turen jeg, hoho... Husker et annet ganske likt innlegg du hadde her, så trodde egentlig turen var avbestilt for lengst jeg Hva med å slappe av og reise på ferie med en litt annen innstilling enn den du har hatt de siste månedene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå