Gå til innhold

Forbaska... klarer ikke roe meg :( Min mann har bestilt tur til Tyrkia, all inclusive... men så hører jeg så mye negativt om det, LANGE matkøer, for få solsenger ved basseng osv... (Pegasus Royal, med Nazar).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vi kjøpt katta i sekken?? Blir så overgitt... stu flere hundre mennesker på en plass slik, det skal jo liksom være en avslapningsreise... og ikke er fullstendig kaos reise :((

ÅÅÅÅÅÅHHHRRR!!!!

Vi reiser 5 juni... hvis jeg ikke kan få avbestilt dette her i en vill fart da! Må bare få snakka med min mann om vi har den forsikringen da... :((((

Skrevet

Kan jo være at de dere hører om var der midt i fellesferien da?

Vil jo tro at de som bygger og åpner et all inclusive hotell har tenkt litt logistikk?

Gjest irismor
Skrevet

Man hører som regel bare det negative.

Ta det med ro, blir nok en super ferie. Reis med en positiv innstilling og dere vil få en deilig familieferie.

God tur.

Skrevet

Hm, jeg har hørt det motsatte - skal være et fantastisk sted. God tur!

Skrevet

Har du... åååå... det var godt....

Har så lyst å avbestille hele greia... men det går vel ikke det? Har avbestillingsforsikring... men må man være syk eller noe for å avbestille... er det enda en egenandel i tillegg om man avbestiller... jeg mener, vi har betalt 800 kroner i avbestillingsforsikring, koster det mere om vi avbestiller?

Skrevet

Har svart deg på PM. De vi kjente som dro i fellesferien måtte stå opp kl 05 om natta for å få plass ved bassenget. Vi måtte opp kl 07.30 for å få plass, i mai.

Men vi var på pegasos world da, ser nå at dere skal på royal? Mulig ting er bedre der. :o)

Skrevet

Det blir helt sikkert bra, ikke avbestill!

Vi bodde der på akkurat samme tid i fjor, det var ikke noe problem. Litt venting for å få omelett om morgenen (de lager den mens du venter, for du får velge hva du vil ha i), eller var det nesten ikke noe venting.

Vi var der i to uker, fant alltid senger. De beste plassene gikk selvfølgelig først, men det var ikke noe problem. Kos dere masse på ferie, jeg skulle gjerne byttet :)

Skrevet

Nei nei nei...har vært på Pegasus Royal og 5 andre Nazar hoteller- gled deg det blir perfekt:)

Jeg elsker de hotellene og det er en stor skuffelse, de gangene vi har reis med andre selskaper!!

Kokken lagde nystekte pannekaker til frokost til barna hver dag, masse nydelige retter...du kan også booke 1-2 middager på ala carte(?) så du slipper buffe hver kveld. Lunch kan du velge mellom buffe eller annen mat på stranden....

Det blir bare kos, kos,kos......

God tur:)

Skrevet

Jeg har vært på 3 all inclusive-ferier og aldri måttet stå i matkø. Folk liker å spise til forskjellige tider og av og til på restaurant utenfor hotellet. Barn/barnefamilier er ofte prioritert til på et tidligere tidpunkt når det gjelde middag.

Bassengplass er det verre med derimot, men det syns jeg ofte det er uansett! Om det ikke er så langt fra sjøen, så kan det jo være mange som prioriterer å ligge på stranda istedet.

Tyrkisk mat på all inclusive har jeg heller dårlig erfaring med. De hadde "ketchupifisert" maten på hotellet vårt slik at ikke-tyrkere lettere skulle like den, men greia er at jeg reiser til Tyrkia bl.a. for å få tradisjonell mat! Greit for barn som ikke liker krydder, men utrolig kjipt syns jeg! Fiskepinner er heller ikke det jeg har mest lyst på i syden!

Gjest irismor
Skrevet

Nå roer du deg helt ned :-)

Så starter du å glede deg over at du har en mann som har tatt initiativ til å bestille en familieferie :-) Gled deg over å finne frem kofferter, tenke ut hva du skal pakke. Sjekke hvem som trenger nytt pass, evt skaffe nytt pass. Sjekke ut at de reisekortene fra Nav (de små blå kortene)

er gyldige i tillfelle dere skulle trenge de.

Pakk kos deg og gled deg over turen til varme, sol, bading og shopping.

God tur og slutt å bekymre deg :-)

Skrevet

Når det gjelder avbestillingsbetingelser, så står det i ordrebekreftelsen du fikk på mail.

Skrevet

Å, de pannekakene på Royal er bare SÅÅÅÅÅ gode! :)

Skrevet

Pannekakene er kjempegode. Frokostbuffeen var rett og slett digg! Var ikke så mye kø ved frokosten. :o)

Skrevet

Stemmer ikke i det hele tatt.vi har vært der både på royal og world.I mai og juni g skal igjen nå i mai:)

Har aldri vært noe problem:)

Skrevet

Stemmer ikke? Stemte bra når vi var der.

Skrevet

Føler meg litt beroliget her nå, har ikke noen valg egentlig.. min mann sier vi SKAL ned dit... Har jo hørt sååå mye fint om dette hotellet... men har liksom fått beskjed om å roe meg ned pga jeg er "syk"... og nå fikk jeg det for meg at jeg skulle til tyrkia for å stå i matkø...

Skrevet

men dere reiser jo før fellesferien, ville ikke engsta meg! Jeg har bare vært i tyrkia 2 ganger da, i side og alanya, (begge i slutten av mai) og det har vært topp! Rolig og fint og absolutt ikke matkø! ;) kos dere og nyt ferien! :)

Skrevet

Herlighet!! LITT kø må man jo nesten regne med om det feks står 3-4 stk å steker egg om morgenen.. Har ikke vært på plassen selv, men var på et hiilton hotel en gang, der vi måtte stå i "kø" for å få egg. Sto vel i kanskje max 5 minutter da..

Vil ikke du reise kan jeg godt reise for deg altså!

Hadde tatt med meg telt om jeg måtte! =P

Nei, ro deg ned, kos deg på ferie!!

Så kan du sole deg mens du tenker på meg som har termin 3. Juni, og som kanskje FØDER istede....=/ Grøss.. Kunne LETT ha byttet mot litt kø for å få egg altså =P

Skrevet

jentebanden, er det er en plass du kommer til å dra tilbake til selv en gang tror du?

Skrevet

Ja,men jeg har ikke intrykk av at det stemmer.Har ikke stemt for oss eller noen vi kjenner som har vært der...

Skrevet

Ok... skal prøve legge det fra meg... Å prøve fokusere på det positive :)

Tusen hjertelig takk til alle dere som har gidde svare meg i denne sytetråden!!! Det redder seriøst kvelden min :)

Ååååhhh..... :)

puster litt inn og ut her :)

Skrevet

Marbella... er det slik at alle hotellene har en egen resturant/buffe, eller kommer det turister fra ALLE 3 hotellene til Royal hotellet og skal spise...?

Skrevet

Alle spiser på sitt eget hotell. Det er armbånd som viser hvilket hotell du bor på. Mat gjennom dagen går vel på tvers av hotellene, men da er det ikke kø uansett.

Skrevet

Nei, det tror jeg nok ikke, men det er ikke på grunn av hotellet. Men jeg syns plassen var litt kjedelig (utenfor hotellet). Noen få butikker over gaten, men ikke det helt store. For å shoppe måtte vi til Alanya eller Side. Neste gang vil jeg til Side, synes det er så koselig å rusle en tur i gatene på kvelden.

Skrevet

Okei, jeg er ikke så glad i å handle, så det står jeg glatt over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...