Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen baby, jeg er ikke engang gravid enda, men tanker om navn har jeg likevel mange av ;o)

Snakker med sambo om de innimellom og han er like sær på navn som meg, men dessverre ikke lik smak hva angår guttenavn.

Jeg har foreslket meg i navnet Tage og kunne tenkt meg å bruke det på en liten gutt en gang, men sambo nekter.

Nå er jo ikke dette noen stressende situasjon enda, siden vi ikke er gravide enda (og har enda tid til litt overtalelse;o) ), men jeg fikk lyst til å høre med dere her inne om hva dere mener om navnet "mitt"?

Så...enig med meg eller sambo?;o)

Fortsetter under...

Er vel forsåvidt et svensk navn, men det spiller jo ingen trille. Jeg synes det er ok navn jeg, selv om jeg ikke anet hva det betyr. Kjenner kun en som heter det og han var en veldig søt baby og kledde navnet godt, så jeg har bare gode assosiasjoner med det.

Annonse

Takk for svar dere :o)

Jeg synes det er et skikkelig tøft navn og kan lett se for meg en gutt/mann i alle aldre med det navnet.

Vel..om vi skulle være så heldige å få en gutt til så får jeg prøve ut overtalelseskunstene mine på sambo da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...