Gå til innhold

Begynte å tenke på et nytt navn her om dagen. Si deres mening!

Anbefalte innlegg

Jeg kom plutselig på et navn her om dagen. Til mer jeg tenker på deg til bedre liker jeg det.

Navnet er Selina :-) Syns det er utrolig vakkert, og mer spennende med denne skrivemåten synes jeg.

Så, hva er deres mening om dette navnet? Kom med det!

Tar gjerne imot andre navneforslag også, helst i samme kategori. Litt spennende og feminine og samtidig litt sjeldne.

Takk!

Fortsetter under...

Minner meg om en fantastisk skjønn jente jeg var danselærer for i fjor. Hun hadde store, mørke øyne og skrev Selina slik. Jeg synes det så litt rart ut først, men ja... Da er det iallfall ingen tvil om hvordan navnet uttales!

Takk for svar.

Jeg liker i grunn Selina bedre enn Celina. Men forstår at andre synes det blir rart, fordi det er jo noe helt nytt, de fleste er jo vant til skrivemåten med C.

Annonse

Celina er NYDELIG! :o) :-D Ville helt klart brukt det selv, men niesen min heter det, så da går nok ikke det :-( Jaja, bra det blir brukt hvertfall!

Syns Celina er penere enn Selina, men liker begge! En periode syns jeg Selena var så pen skrivemåte (men uttalt Selina!), men liker den lenger nå.

Men absolutt - Gå for Selina du! :-) Heldig som får brukt det!!

Av navnene som er listet opp på innleggene her liker jeg Frida best. Mer friskt og tøft enn Selina. Hvis du velger Selina,synes jeg helt klart at skrivemåten med S fremfor C er fin. Mer norsk,og litt røffere :-)

Så mye bedre å skrive med S enn med C, som kan uttales på to måter! :)

Det er ingen favoritt hos meg, men syns ikke det er stygt. Feminint og norskt tenker jeg når jeg ser det skrevet. Ikke møtt noen som heter det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...