Gå til innhold

Noen fra Stavanger eller Rogaland området.

junit70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisan!

Glad på alles vegne som er gravide i denne aldersgruppen.

så kjekt man forøker å få til en gruppe, Håper etterhvert å kunne slenge meg med, men enn så lenge er jeg ikke gravid, har derimot eggløsning på gang, hi hi!! Har to jenter, yngste fyller 2 denne våren. ja da er det å vente på et lite mirakel, om det er meningen med en siste velsignelse.Bosatt på tasta i stavanger, mao ikke så langt unna Randaberg og centrum. Håper å treffe dere en dag!!

Annonse

bor i rennesøy nå, stortrives her, er endel som har termin på omtrent samme tid her ute, så d er kjempekjekt, kommer meg ikke så mye ut da jeg må holde meg i ro, håper d kommer seg at lillegutt ikke gir besjed til mammaen at nå mamma, sitt hvis ikke prøver jeg å presse meg ut.Går nå bra da, har bøker og strikketøy så dagene går. Alt bra med deg da?

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei, så kjekt at du også har lyst til å møtes. Jeg foreslår at vi setter opp en dato, så kan folk gi tilbakemelding på om det passer. Skal vi prøve 26 mai f.eks kl 19 eller 20 på kvelden? Jeg kan også på dagen, men da må jeg ta med minstemann på 1 år som ikke har begynt i barnehage enda og det blir gjerne litt maset.

Hei, kjekt at du har lyst til å være med på et treff, gullegget. Det har ikke vært noen respons på datoen som ble foreslått, så nå er jeg laget litt andre planer i morgen. Jeg kan sende deg en privat melding med telefonnr mitt her på barnimagen siden, så blir det kanskje lettere å avtale en ny dato. Jeg har veldig lyst til å treffes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...