Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har altså enda ikke fått mensen! Er på dag 37 og dette har aldri skjedd før. Har hatt et par 33- dagerssykluser, men de har for det meste vært 29 dager. Har hatt masse symptomer på at mensen skulle komme siden dag 25. Tok en test i går for å sjekke om jeg er gravid likevel, men den var negativ!

Sendte mail til Lindenberg i går, og fikk beskjed om at jeg måtte ringe dem hvis den ikke kom på mandag.

Er så redd noe skal være galt, og at flere mnd nå skal gå før jeg kan forsøke på nytt. Tror jeg ringer gynekologen i morgen for å høre om jeg får komme til en sjekk. Får snakke med Lindenberg også.

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141582985-redd-noe-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Håpefull. Jeg har opplevd det samme nå etter jul. Ventet først lenge på eggløsning og fikk aldri utslag på test...så uteble mensen (til dag 42 tror jeg det ble til slutt). Dette har aldri skjedd meg tidligere heller. Mensen har vært ganske så stabil og forutsigbar i alle år. Kontaktet Lindenberg som ba meg bestille time til scannning. Det gjorde jeg og gynekologen fant en cyste på eggstokken som han ikke visste hva var. Derfor er jeg nå henvist til kikkehullsoperasjon....og jeg er også veldig redd for at det er noe galt. Veldig utålmodig er jeg også blitt...tiden går alt for "fort" når sånt skjer. Blir veldig påvirket av denne prosessen vi går igjenom, det er iallefall helt sikkert!!

Håper du raskt finner ut av det. Pyton å ikke vite syntes jeg. Krysser fingre for at det ikke er noe galt, og at vi kommer oss nedover igjen så fort som mulig ;-)

Takk for det Ugla :-)

Har fått beskjed om å be om ny scanning før inngrep...for noen ganger kan de som du sier være borte. Kan jo håpe det :-) Mest redd for at det kan dreie seg om endometriose egentlig... kjent fenomen i slekta det dessverre. Men prøver å være positiv enn så lenge :-)

Annonse

Jeg har ikke gått på hormoner siden forrige inseminasjon som var 23. januar(pergo og pregnyl).

Det er det jeg er redd for, at det kan være en cyste på eggstokkene. Har som du Ugla, også hatt en før. Det var en follikel som hadde ligget igjen fra syklusen før. Det var også blod i den. Måtte stå over en syklus, og så var den borte. Men mensen og alt det andre gikk sin vante gang. Derfor frykter jeg at det kan være større problemer denne gang. Hadde en del stikninger i eggstokkene i går kveld. Men jeg får høre hva gyn sier i morgen.

Da er mensen på plass!!!! Første gang man er glad for at den kommer! Kom 30 min etter jeg hadde skrevet siste innlegg her i går kveld. Kjente plutselig at det var noe på gang.

Så da er IVF-prosessen i gang:-) Skal til gyn på onsdag, og håper alt ser bra ut. Må lese litt mer om disse sprøytene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...