STA Skrevet 14. mars 2010 #1 Skrevet 14. mars 2010 Er det flere som blir gal av å vente på pos test?? Holder på å bli sprø jeg. Er ikke rart jeg ikke blir gravid vettu:(
sørlands-spire*HØYGRAVID Skrevet 14. mars 2010 #2 Skrevet 14. mars 2010 Helt enig. Er dritlei av å vente på ikm. Skal begynne å teste hver dag fra imorgen, og ikm er til søndag som kommer. klarer ikke vente. årh.
STA Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2010 Har ikm 23 mars,er jo sååååååå leeeeenge til. Men men en får smøre seg med tålmodighet. Lykke til:)
*Snart_mamma* Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 har enda ikke positiv test å heller ikke symptomer på mensen. er 13 dager over ikm.. slå den dere. hehe
STA Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2010 Jeg slår den *Ønsker_Baby* Forrige prøving gikk jeg 14 dager over ikm med neg test,så kom tanta:( Men jeg sier ikke at du ikke kan være gravid da:) Er jo mange som har gått så mange dager over ikm å vært gravide:) Men fader hvor irriterende:)hehe
*Snart_mamma* Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Nå er jeg 16 dager over IKM!... Enda ingen tr. men ikke testet på 2 dager da. ta blodprøve i morgen, så får vi se da:)
♥Spirevipp♥ Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har IKM dagen etter deg...har ikke store håpet, for vi hadde sex kun første gangen EL testet slo ut. Vi var begge så slitne denne mnd så vi orket ikke presse oss til å prøve noe mer....angrer jo selvsagt litt på det nå, men håper jo da at en av de to millionene av sædceller skal klare å finne egget, og at egget fester seg. Følte noen forandringer i brystene, men har gjort det tidligere også uten å ha vært gravid. Har ammet før, så jeg tror det er vanskeligere å kjenne forandringene der nå hvis jeg er gravid...hmm? Blir spennende da til uka - er bare å kose seg i mellomtiden og slappe av og tenke på noe annet. Har du noen symptomer?
STA Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2010 Hei hei Lillegutt ønsker lillesøsken:) Eneste symtomene jeg har er at jeg er VELDIG trøtt,må ha en dopp på dagen. Men tror egentlig ikke selv at jeg er gravid. Men jeg håper selvfølgeli:) Jeg prøver å ikke tenke på det, men klarer bare ikke. Det er helt sikkert derfor jeg ikke blir gravid:/ tror du ikke? Men nå må jeg ikke ta sorgene på forskudd da,hehe. Jeg har 2 tester igjen så skal teste til helgen og 24:) Når skal du teste? Vå får xxxx fingrene å håpe det kommer en spire eller 2;P Må få høre hvordan det går da? Klæm
STA Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2010 Heia *Ønsker_baby* Du må fortelle når du får svar på prøven da? Håper vi klarer det snart, for ellers orker jeg ikke mere. Jeg blir bare deprimert jeg:( Jeg er ei sutterlus idag sjønner du:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå